צילום: אבי קקון
צילום: אבי קקון

צפו: ראשון לציון מצדיעה ללוחמים נגד גרמניה הנאצית

זה היה מרגש: הניצחון על גרמניה הנאצית צויין בראשון לציון יחד עם חגיגות יום העצמאות. ככך זה נראה:

פורסם בתאריך: 10.5.19 10:04

כ-1,000 איש צעדו אתמול (חמישי), ביום העצמאות ה-71 של מדינת ישראל, במצעד הווטרנים שיציינו את יום הניצחון על גרמניה הנאצית. לראשון לציון הגיעו הצועדים מכל רחבי הארץ. המפגן המרשים זכה לתשומת לב רבה מצד תושבי העיר שהצדיעו ליהודי ברית המועצות לשעבר, שלחמו והכניעו את הנאצים לפני 74 שנים.

"היום לפני 74 שנים, הייתם אלה אשר הכניעו את הצורר הנאצי. עשרות מיליוני לוחמים הכניעו את גרמניה הנאצית, וביניהם אתם. בגבורה ובאומץ לב נלחמתם בכוחות הרשע ותרמתם תרומה מכרעת לגאולת העם היהודי. אנו מצדיעים לכם", אמר לצועדים ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ותיקי מלחמת העולם השנייה, יוצאי הצבא האדום שרבים מהם עלו לישראל, ציינו אתמול את יום הניצחון הבינלאומי, החל ב-9 במאי.

בראשון לציון פועל מועדון וטרנים, הכולל 30 מתושבי העיר. אירוע ההצדעה כלל יריד ניצחון בגן המושבה בראשון לציון, שבו לקחו חלק רבים מתושבי העיר. הפעילויות שלציון יום הניצחון כללו מטווח ירי – "קליעה למטרה" ברוח התקופה, מוזיאון חפצים נדירים מתקופת מלחמת העולם השנייה, "תא צילום היסטורי" ואווירה מוזיקלית בהשתתפות התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון. המצעד הסתיים בבמה המרכזית ברחבת העירייה עם מופע חגיגי בהשתתפות אמנים ובהנחיית הקומיקאי ומנחה הטלוויזיה – איליה אקסלרוד.

צפו במצעד:

"מחמם את הלב לראות את כמות האנשים שהגיעו להצדיע לגיבורי מלחמת העולם השנייה", אמר חבר מועצת העיר, מחזיק תיק הקליטה, יבגני ברחמן.

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הביטחון, מקסים בביצקי, אמר: "אנו מוקירים את גבורתם של הווטרנים הגיבורים, וחובה עלינו להצדיע להם למען הדורות הבאים".

סגנית ומ"מ ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך, ליאל אבן זהר, הוסיפה: "האירוע המרגש הזה לכלל התושבים ובמיוחד לדור הצעיר שאינו נחשף לסיפוריהם של הווטרנים. זה לא חג של יוצאי ברית המועצות, זה חג של כולם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר