אייל מושיוב: מחסני החירום בראשון לציון אינם ערוכים

בעקבות הלחימה בדרום מצביע חבר המועצה על הליקויים החמורים במחסני החירום. אבל יש בשורה: בעירייה מבטחים - המחסנים יעברו למרכז לוגיסטי חדש

פורסם בתאריך: 7.5.19 13:24

בעקבות המתיחות הביטחונית והלחימה בדרום שבינתיים נרגעה בעקבות הפסקת האש, הועלתה בראשון לציון הצעה דחופה לסדר: לטפל במחסני החירום, בטענה כי אינם ערוכים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


חבר מועצת העיר ראשון לציון ויו"ר האופוזיציה אייל מושיוב, שעומד מאחורי ההצעה, טוען  כי במחסני החירום של העייריה אין מערכת התראה לגילוי אש ואין מערכת לכיבוי אש. בנוסף, לטענתו הגגות של מחסני החירום מכוסים באסבסט, הידוע כחומר רעיל.

"האמת היא שנחשפתי למצב רק באחרונה", אומר מושיוב ל"השקמה ראשון לציון", "זו כסכנה חמורה לאיכות הסביבה ולתושבים. גג אסבסט שיכול לגרום למפגע סביבתי חמור עם סכנה ממשית לתושבי הסביבה במקרה שהמחסנים יעלו באש. למעלה מעשור אני דואג לאיכות החיים בעיר, והפעם מדובר בביטחונם של תושבי העיר וכאן אסור שיהיו פשרות".

 

מושיוב, מוסיף כי למיטב ידיעתו ישנה תוכנית לבניית מבנה חדש למחסני החירום. אלא שלדבריו "לצערי זה לא יקרה בעתיד, ולכן אין סיבה להשאיר את המבנים האלה כפי שהם במצבם היום".

"בימים האחרונים היינו עדים להתקפות כבדות על ערי הדרום ועל ערים שסמוכות לראשון לציון", הוא ממשיך, "המשמעות היא שכל רגע יכול חלילה להגיע טיל גם לראשון לציון, לכן מערך חירום של העיר חייב להיות שמור ובטוח ובמוכנות מלאה. הלוואי ולא נזדקק, אבל כולי תקווה שמועצת העיר תקבל ותאשר את הצעתי".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "מדובר במבנים שקיימים כבר 30 שנה. העירייה מתכננת בימים אלו מרכז לוגיסטי שעתיד לאכלס את מנה"ל שפ"ע ואיכות הסביבה לרבות מחסני החירום".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ראשלצי

    8 שנים הייתי בשלטון העירוני ולא דאגת מה קרה עכשיו ?

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר