אחרי 45 שנה של עבודה סוציאלית עם מגבלת ראייה, ראש המינהל לשילוב חברתי פורשת

נעמי אחימור סיפרה בעבר ל"השקמה ראשון לציון" כי "בעלי נהג להגיע ולעזור לי בהקראת החומר. היום אני מושיבה מזכירה לידי"

פורסם בתאריך: 5.5.19 15:40

ראש המינהל לשילוב חברתי (רווחה) בעיריית ראשון לציון, נעמי אחימור, הודיעה היום (ראשון) כי החלטתה לפרוש מהתפקיד אחרי 37 שנים בעיריית ראשון לציון. "הגיעה השעה", מסרה בהודעת הפרישה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אחימור, משמשת כעובדת סוציאלית כבר 45 שנה, למרות מגבלת הראייה. לפני כשנה וחצי, בראיון שהעניקה ל"השקמה ראשון לציון", כאן, סיפרה כי "עד לפני 15 שנים אף אחד לא ידע שיש לי מגבלת ראייה. בעלי נהג להגיע ולעזור לי בהקראת החומר. היום אני מושיבה מזכירה לידי".

היום בהודעת הפרישה מסרה: "התחלתי את תפקידי כעובדת סוציאלית לפני כ-45 שנה בלי לדעת למה בדיוק לצפות, לאט לאט טיפסתי בסולם הדרגות עד שהגעתי לתפקיד ראש המינהל. עכשיו קיבלתי החלטה לא פשוטה, שהגיעה השעה".

מלבד עבודתה בעירייה, בשנים האחרונות הוציאה אחימור שני ספרים בנושא סיפורן של נשות העדה התימנית בקהילה סגורה ועל הקושי שחוותה כילדה כבדת ראייה.

"השנים הרבות שלי בתחום הרווחה היו מאתגרות עבורי במישור האישי והמקצועי, יחד עם העובדים במחלקה עיצבנו מינהל שהפך להיות דוגמה ושימש כמוקד עלייה לרגל לשירותי רווחה אחרים בארץ. אני שמחה שנפלה בחלקי הזכות לעמוד בראש ארגון שאפשר לי להקים ולפתח שירותים לאוכלוסיות של אזרחים ותיקים, אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, בני נוער, ילדים ומשפחות", היא סיכמה בהודעת הפרישה.

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, איחל לאחימור הצלחה בהמשך דרכה, ומסר: "תודה על תרומתך ועשייתך עבור העיר ותושביה. עתה הגיעה העת להקדיש זמן איכות למשפחה ולהגשמת חלומות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר