השכנים מתלוננים: התעללות ממושכת בחתולים ודבר לא נעשה. צפו בתיעוד המטריד:

שכניו של תושב ראשון לציון מתלוננים כבר זמן רב על התעללות בחתולים שבביתו, ולא פעם מדווחים על כתמי דם במדרגות. כעת מודיעה העירייה: "השירות הווטרינרי יפעל להוצאת צו כניסה לביתו של האיש"

פורסם בתאריך: 28.4.19 17:30

בערב חג הפסח השני תושבים נחרדו לגלות כי תושב העיר מתעלל בחתולים שבביתו. הם פנו לעירייה בבקשה להציל את החתולים. למקום הגיעו אנשי הפיקוח והשיטור העירוני. ואולם, לטענת התושבים הם לא קיבלו סיוע מהווטרינר העירוני, למרות הפניות החוזרות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לטענת התושבים שמתגוררים בשכונת אליהו בעיר, הם חסרי אונים. "יותר משנתיים שהשכן שלי מתעלל בחתולה שלו ואין מי שיעזור", מספרת דיירת בבניין, "יש לו חוט ברזל שהוא קושר לה סביב הצוואר ונותן לה להסתובב קצת בגשם דרך החלון. בלילות החתולה מייללת בלי סוף. אי אפשר לשמוע את היללות שלה כל הלילה. יש שם התעללות קשה – החתולה נראית כמו שלד רזה. שמישהו יעזור כבר".

לטענת שכנים נוספים, הבעלים של החתולה הוא איש ערירי כבן 60 ולא פעם על מדרגות הבניין, סמוך לדירתו, יש בקביעות כתמי דם. "הוא מתעלל בחתולים, טיפות הדם זה לא משהו חדש", הם מספרים.

צפו בתיעוד:

שכנה נוספת מספרת כי וטרינר מטעם העירייה ביקר אצלה בבית, וטען שאין שום איסור לקשור לחתולה חוט סביב הצוואר ושאין מה לעשות נגד זה משום שלפי החוק זה מותר. "פניתי למשטרה עשרות פעמים", טוענת השכנה, "פניתי לשירות הווטרינרי ואין מענה. הצער בעלי חיים שקורה שם זה מזעזע".

תושבת נוספת שדיברה עם הווטרינרית התורנית מספרת שלטענתה, לשם הוצאת חתול מביתו של אדם צריך צו שופט תורן, ושהווטרינר העירוני לא יטריח שופט בערב חג כי המקרה ידוע וחוזר על עצמו. שכנה אחרת סיפרה שאותו אדם מטיל פחד על הדיירים כדי שלא יתלוננו.

היום (ראשון), לאחר פניות חוזרות של התושבים למוקד, הגיעה המשטרה למקום, אך למרות זאת לא נעשה דבר.

"השוטר כמעט בכה", מספרת דיירת שגרה בסמוך, "זה היה מזעזע לראות איך הוא גורר את החתולה, אבל ידי השוטרים כבולות כי צריך אישור מהווטרינר העירוני או התורן, והם לא הסכימו להגיע. איפה העירייה? מי ישים סוף להתעללות הזאת בחסרי ישע? אנחנו אובדי עצות. החתולה מיללת בבכי במשך שעות בלילה עד שהיא נהיית צרודה, כל דיירי הבניין בפחד ובחוסר אונים והלב נקרע. המשטרה שהגיעה היום לא הצליחה לשחרר חתולה אחת".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: תגובה: "הטענות אינן מתיישבות עם המידע והעדויות שיש בידי השירות הווטרינרי העירוני. רופא ווטרינר ומפקחי השירות הווטרינרי פקדו את ביתו של התושב מספר פעמים בעקבות פניות שהתקבלו, ולא נמצאו עדויות להתעללות. על אף האמור, התושב הוזהר לבל יקשור את החתול בחצר ללא השגחה. נוסיף ונציין כי בכל מקרה השירות הווטרינרי יפעל להוצאת צו כניסה לביתו לבדיקת רווחת בעלי החיים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. מימי

    ממש געל נפש .שאין עזרה לבעלי חיים .בושה מסכנים שלי כמה נרצחו וכמה סבלו..צריך לפרסם לעולם

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    פתרון מהיר ופשוט – בכדי לדעת אם קיימת התעללות, מה שמוטל בספק, לא ניתן לראות האם הוא כבר הרגיל את החתולה לצאת עם החבל החוצה והאם החתולה בחלון במצב של סבל או רק סקרנית ניתן פשוט בעדינות לפתוח עוד קצת את התריס השבור, אם היא תברח לגמרי סימן שלא היה לה טוב בבית( יכול להיות שלא באמשתו אלא דווקא באשמת מי מהשכנים מסביב – שהעין הרע תשכון בילדיו לעד) או שהיא תישאר בסביבה.תודה

  3. אזרח מודאג

    רשיות החוק ורשות מקומית ושירות הווטרנירי לא עושים דבר כי זה לא בסדר העדיפיות שלהם ואיפו כל ארגוני צער בעלי חיים במיכרים מסוג ובתקופה אחרונה יש הרבה מקרים כאלה ולהחמיר בעינשה ובנוסף להעביר בבתי ספר וכדומה נגד שניאת בעלי חיים וחנוך בנושא מתחיל מהבית.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר