בבית מתפרק ובעוני: כך חי זוג הקשישים מראשון לציון

"ההורים שלנו חיים מקצבת זקנה של 4,000 שקל, זה מה שיש להם ואין לנו אין אפשרות לעזור", מספרת בתם של בני הזוג שהצליחה לרתום פעילים חברתיים

פורסם בתאריך: 11.4.19 16:08

פעילים חברתיים מראשון לציון מתגייסים לקראת חג הפסח כדי לסייע לזוג קשישים, בני 80, שחיים בבית מוזנח ומתפרק ואין בידם לרכוש רהיטים או לשפץ את הבית. "הרהיטים שבורים, אין זרם במקלחת ואין עזרה מאף גורם, הלוואי ואנחנו הילדים היינו יכולים לעזור", סיפרה בתם, "נקרע לי הלב לראות את המצב הקשה של ההורים שלי, לראות אותם מזדקנים בצורה כזאת".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בני הזוג חיים בדירה צנועה ומוזנחת. המקרר שבור, הם ישנים על שתי מיטות יחיד חוברו, הדלתות ישנות ומתפרקות והמצב הכספי שלהם רק הולך ומדרדר בשנים האחרונות. לבתם לא נותר אלא לנסות ולקבל את עזרת הציבור.

"אנחנו חמישה ילדים, אבל המצב של כולנו לא פשוט, הלוואי והיה לנו איך לעזור, אחותי התגרשה לפני שנה ונותרה עם חובות כבדים. אחים שלי צבעו את הבית לפני שבוע, אבל בעיקר על מנת להסתיר את העובש לקראת החג", מספרת הבת ומוסיפה: "ההורים שלנו חיים מקצבת זקנה של 4,000 שקל, זה מה שיש להם. אין פנסיה, אין עזרה מאף גורם, נקרע לי הלב להגיע אליהם הביתה פעם אחר פעם ולראות את העצבות שלהם והחוסר בדברים בסיסיים בגילם".

מי שהגיע לסייע למשפחה ומנסה לעזור בימים האחרונים, הוא הפעיל החברתי, איתן לוין שמנהל את דף פייסבוק  "עזרה ואהבת חינם", בעקבות פניה של בתם של בני הזוג.

"הייתי בבית של זוג הקשישים ונקרע לי הלב", מספר לוין, "לראות בעיניים איך אנשים חיים ועוד לפני חג הפסח שאמור להיות שמח עם התחלות חדשות, זה עצוב. אני בטוח שאפשר יהיה לעשות כאן מעשה חסד גדול ולשמח את הזוג קשישים האלה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. שרירא

    שיפנו לביבי.
    למצביעי הליכוד לא מגיע עזרה מאף גורם.
    קיצבאות הזיקנה לא עודכנו מאז שביבי היה שר אוצר. הוא חתך בקיצבאות בלי רחמים.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר