בחירות אפריל 2019 בראשון לציון

בליכוד חוגגים, בש"ס סוגרים חשבון ובכחול לבן מחכים לעתיד

מה חושבים נציגי הסיעות שפעלו בשטח על הבחירות של תושבי ראשון לציון?

פורסם בתאריך: 10.4.19 18:11

יום אחרי הבחירות נציגי ש"ס והליכוד בראשון לציון מאוד מרוצים. זאת, למרות שמפלגת ש"ס לא זכתה תמיכה רחבה מצד תושבי העיר.

שיעור ההצבעה בראשון לציון היה גבוה ועמד על 70.78%, לעומת הממוצע הארצי שעמד על 64.6%. 138,694 מתושבי ראשון לציון שיצאו להצביע, העניקו 26.27% מהקולות לליכוד ו-25.94% לכחול לבן.

חבר המועצה יוסי חממי יו"ר תנועת הליכוד בעיר, מרוצה: "אני לא מופתע מהתוצאה הנהדרת, כי אנחנו תמיד פתרנו את הבעיות של התושבים בעיר ודאגנו לתת אוזן קשבת לתושבים בעיר ואני חושב שזה הבעת אמון ותודה של התושבים על השירות שלנו לאורך כל הקדנציה. לקראת הבחירות פניתי גם לראש העיריה ואמרתי לו שאנחנו חייבים להקים חמ"ל גדול כי אנחנו עיר גדולה. הקמנו צוותים בכל מגבלות הכוח אדם בתקציב, ודאגנו שתהיה נוכחות ופעילות במהלך כל היום ואני חושב שזה עשה את שלו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


גם סגן ראש העירייה מטעם ש"ס, אריה כהן, מרוצה. המפלגה קטפה שמונה מנדטים, אולם בראשון לציון זכתה לתמיכה של 2.78% בלבד. פחות מישראל ביתנו של אביגדור ליברמן וזהות של משה פייגלין. "אנחנו מקושרים לציבור שלנו, הוא חש אותנו כל הזמן ואנחנו דואגים ונאבקים לטובתו", אומר כהן בעקבות תוצאות הבחירות, "האמונה שלי היא שהציבור הדתי והחרדי בראשון לציון הוא שווה זכויות. אני מאמין באמונה שלמה שלכולם מגיע את אותן זכויות והכלל מחוייב גם לפרט ולראייה אנחנו זוכים פעם אחר פעם".

כהן גם סוגר חשבון עם הסקרים שליוו את מהערת הבחירות לכנסת ה-21. "כל העיתונאים ומנהלי החברות שמנהלים את הסקרים חייבים להודות שהם נכשלו ובגדול, צריכים להחליף שיטה כי הם נכשלים פעם אחר פעם , זו תעודת עניות שלהם", הוא אומר.

בצד המאוכזבים, ששמעו את בני גנץ בנאום ניצחון והבינו זמן קצר אחר כך שהחמיץ את הבחירות, הוא חבר המועצה וסגן ראש העירייה, איתי מתיתיהו המשמש כיו"ר סיעת יש עתיד – כחול לבן בעיר. "ראשון לציון ידועה כעיר של ליכוד במשך שנים ואני חושב שהתושבים התפכחו והבינו שיש אלטרנטיבה שלטונית מאוד חזקה", הוא אומר, "הצבנו חבורה שנתנה המון תקווה לאנשים וקהל הבוחרים הבין שהגיע הזמן לשינוי. אז אמנם לא זכינו לעמוד בראש, אבל בסופו של יום, יותר מ-50 אלף תושבים הצביעו לנו. אני גם רואה שהמטה שלנו בעיר התקדם וצמח באופן משמעותי. יש פה עתיד לבאות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר