סגן ראש העירייה אבי חיים: לשכה פתוחה גם בימי שישי

יש לכם תלונות? מחזיק תיק שפ"ע (שיפור פני העיר) שמקיים לשכה פתוחה מדי שבוע, מתכוון להיפגש עם תושבים גם בימי שישי

פורסם בתאריך: 10.4.19 15:20

אבי חיים, סגן ראש העיר ראשון לציון ומחזיק תיק שפ"ע (שיפור פני העיר), החליט להרחיב את פגישותיו עם ציבור התושבים. מיד לאחר חג הפסח הוא ייפתח את לשכתו גם בימי שישי, נוסף על הלשכה הפתוחה שהוא מקיים בקביעות בימי שני מהשעה חמש אחר הצהריים עד השעה אחת עשרה בלילה.

הלשכה תהיה פתוחה לציבור בימי שישי אחת לחודש מהשעה שמונה בבוקר עד אחת בצהריים כדי לאפשר לתושבים שאינם יכולים להגיע באמצע השבוע לשטוח את בעיותיהם, וזאת בתיאום מראש. זאת בנושאים הנוגעים לחזות העיר, בהם שיפוץ בתי ספר וגנים, מדרכות וכבישים ועוד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"כחלק מהמדיניות של ראש העירייה רז קינסטליך להיות עם הפנים לתושב, החלטתי יחד עם ברכתו להיות עבור התושבים גם בימי שישי", מסביר חיים, "אני רואה בנבחר ציבור זכות להיות למען התושבים ולכן בחרתי להרחיב את הפגישות עמי גם ליום שישי. מיד לאחר חג הפסח תחל הלשכה הפתוחה ביום זה, ובינתיים אני מזמין את הציבור להתקשר ולקבוע בכל בעיה".

מי שמסייעת לחיים בתפעול הלשכה הפתוחה היא ליאת מקייטן, מנהלת לשכתו, שמספרת כי "אבי חיים הוא לא רק סגן ראש עיר ומחזיק תיק שפ"ע, הוא האיש עם הלב הכי גדול שהכרתי. כשהוא פנה אלי ובישר לי על הלשכה הפתוחה בימי שישי, נרתמתי ישר לאתגר. אנחנו כאן בשביל כולם".

עוזרת המשרד עו"ד דניאל כהן הוסיפה כי "פנינו לתושב תמיד. גם אם אבי יחליט להיות במוצאי שבת, זאת המדיניות של הלשכה שלנו. זו זכות שמגיע מרצון טוב לעזור ולסייע".

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר