המצלמה הנסתרת תיעדה: השלכת פסולת בנייה ברחוב פנימי

לקראת החג הוגברה האכיפה בפרט בתחום הפסולת מהעסקים ופסולת הבנייה שגדלה בעונת השיפוצים

פורסם בתאריך: 7.4.19 15:46

החברה לסדר ולביטחון בראשון לציון הגבירה את האכיפה ב"תקופת השיפוצים" לקראת חג הפסח. היום דווח כי שני קבלנים נצפו משליכים את פסולת הבנייה ברחוב. הם נקנסו ונדרשו לאסוף את הפסולת.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אמש (מוצאי שבת), בשעת לילה מאוחרת, הגיע טנדר עמוס בפסולת בנייה לאחד הרחובות הפנימיים בשיכון המזרח, מהרכב יצאו שני גברים שהחלו לפרוק את הפסולת בצדי הרחוב. השניים נתפסו בעדשת המצלמה. הם נקנסו ב-1,500 שקל ונדרשו לפנות את הפסולת מהמקום. תפיסתם של הקבלנים נעשתה, בעקבות מידע שהגיע לפקחי הסיירת הירוקה של החברה לביטחון, שהיו זקוקים לתיעוד המעשה ולכן הציבו מצלמה נסתרת.

בחברה לביטחון מציינים כי התקופה שלקראת חג הפסח ידועה בין היתר כתקופת שיפוצים וקניות, שמייצרים פסולת רבה, הן מצד עסקים והן מצד שיפוצניקים. התוצאה: פסולת בנייה המושלכת לרחוב שלא ביום ההוצאה ולא במקומות המוגדרים לכך, אינה נאספת על ידי העירייה ומהווה מטרד לסביבה ולא פעם גם מפגע בטיחותי, במקרים שבהם היא נערמת על נערמת על המדרכה והולכי הרגל נאלצים לרדת לכביש.

כמו כן נמסר כי בחברה לביטחון הגבירו את האכיפה וכן החלו לעשות שימוש באמצעים טכנולוגיים לאיתור משליכי הפסולת, עם דגש על פסולת בנייה, עסקים מלכלכים ופסולת שהוצאה לשטח הציבורי על ידי תושבים לא ביום ההוצאה. בנוסף, הסיירת הירוקה, השיטור העירוני ואגף הסיור הונחו לתגבר סיורים ממוקדים באזורים מועדים. במקביל, מינהל איכות הסביבה יתגברו את פינוי הפסולת לקראת החג.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "כפי שכולנו מקפידים לשמור על הניקיון בבית, כך אנחנו צריכים לחשוב על הסביבה שלנו. העירייה מעמידה לרשות התושבים שירות  של מכולות לפסולת בניין בעלות מוזלת, כך שאין כל סיבה להשליך את פסולת השיפוצים לרחוב שתהווה מטרד ומפגע לתושבים. בהקשר זה יש לציין כי העירייה מפרסמת את ימי פינוי פסולת, גזם וגרוטאות".

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק החברה לביטחון, מקסים בביצקי, אמר: "אנו נמצה את הדין עם כל מי שחושב שהשטחים הציבוריים הם פח הזבל האישי שלו. החברה לביטחון והסיירת הירוקה הוכיחו שוב את יכולותיהם ואני שמח לראות שהשילוב של פקחי היחידה האיכותית יחד עם אמצעים טכנולוגיים מתקדמים נושאים פרי במאבקנו לשמירה על הסדר הציבורי ועל איכות חיי תושבי העיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר