בשורה לתושבי המערב: זמינות ועדיפות בחניונים העירוניים

בעקבות מצוקת החניה מקדמת העירייה במקביל הקמת חניונים ציבוריים מתחת למוסדות חינוך

פורסם בתאריך: 4.4.19 11:35

חניונים ציבוריים במערב יסומנו בכחול לבן כך שלתושבים שזכאים לחנות בחינם, תהיה עדיפות ויותר זמינות בחניונים. בשלב זה מדובר על חמישה חניונים המכילים כ-1,450 מקומות חנייה: חניון אברהם בר, חניון הכשרת הישוב, חניון הלח"י, חניון רכבת מערב וחניון הסמוך להום סנטר. החברה לביטחון וסדר ציבורי, שמקדמת את היוזמה, תציב שילוט בחניונים המבשר על השינוי במדיניות.

ראש העיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, ציין כי המהלך נועד לאפשר לתושבי העיר זמינות בחניונים עירוניים הנמצאים באזורי תנועה עמוסים, בעיקר במהלך היום. "אין שום סיבה שחניונים עירוניים, שאנחנו מתפעלים ומתחזקים אותם, לא ישרתו בראש ובראשונה את תושבי העיר", אומר קינסטליך.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


סימון החניונים נועד להקל על מצוקת החניה בראשון לציון, בעיקר במרכז העיר ובאזורי מסחר ותעשייה, שהובילה את העירייה לבחון מספר דרכים שיקלו על תושבי העיר. אחת הדרכים היא הקמת חניונים ציבוריים מתחת למוסדות חינוך, בהם חניון מתחת לגימנסיה הריאלית ברחוב הורוביץ, חניון תת קרקעי ברחוב עולי הגרדום וחניון תת קרקעי מתחת לבית הספר היסודי "חביב" במסגרת שיפוץ ושדרוג בית הספר. כמו כן, העירייה מכשירה ומשפצת את החניון בהיכל התרבות.

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק החברה לבטחון, מקסים בביצקי, ציין כי "אנו משקיעים מחשבה, יצירתיות והטעמת טכנולוגיה כדי לתת מענה לתושבי העיר".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר