חיבורי חשמל וגז מסוכנים ומגורים בתת תנאים בהרצל. צפו בתמונות:

באמצעות החברה לביטחון, השיטור העירוני, משטרת ראשון לציון, הנדסת העיר והשירות הווטרינרי, החלה הפעילות נגד פולשים וגורמים עברייניים. כך נראית החצר האחורית של הרחוב הראשי בעיר

פורסם בתאריך: 27.3.19 14:04

עיריית ראשון לציון החלה אתמול במבצע נגד פולשים לשטחים, עובדים זרים שגרים שלא כחוק בתנאים מסוכנים ובמבנים נטושים. במסגרת המבצע החלה אתמול פעילות ברחוב הרצל 38 ו-28 וכן ברחוב הברון הירש, שמתבצעת באמצעות השיטור העירוני בשיתוף משטרת ראשון לציון, הנדסת העיר והשירות הווטרינרי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"הבטחתי ואקיים – רחוב הרצל יחזור להיות שקט, יפה ובטיחותי. יריית הפתיחה נורתה", אמר ל"השקמה ראשון לציון" מקסים בביצקי, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הביטחון. "עם כניסתי לתפקיד, ברגע שנחשפתי לתופעה הזו אמרתי שאטפל בה. אתמול, לאחר תיאום מול כמה גורמים, הגענו יחד לשטח והתחלנו לטפל בנושא".

במסגרת הפעילות הוחרמו בלוני גז רבים על ידי נציגי חברת הגז שהוזעקה למקום, לאחר שהתברר שבלוני הגז נקנו והותקנו לבד באופן פיראטי ומסוכן. בנוסף, התגלה כי החשמל חובר אף הוא באופן לא חוקי ופיראטי. חיבורי החשמל נותקו ונוטלו. בד בבד לקח השירות הווטרינרי כלב זאב שנמצא משוטט בחצר של אחת הדירות, שנהג לצאת לרחוב מפעם לפעם ונמצא מסוכן לציבור.

לאחר החרמת הגז וניתוק החשמל ברחוב הרצל המשיך בביצקי עם השיטור ועם גורמים ממחלקת ההנדסה לרחוב הברון הירש, לבית קרקע נטוש ששימש נרקומנים. בנוסף, הגיעה למקום נציגות של בעל הנכס, ולאחר משא ומתן הוחלט להרוס את הבית ולנקות השטח.

"הבעיה היא שהדירות במקומות הללו מחולקות לתת דירות – קובייה של 50 מטר מחולקת לשתיים ושלוש דירות, והחשמל עובר בחוטים מאוד מסוכנים דרך הדירות", מסביר בביצקי, "הכל  מאולתר וזאת סכנת נפשות רבה. לבעל הנכס לא אכפת איך חיים בפנים. יש במקום הרבה עובדים זרים מכל הקשת שאין להם איפה לגור, והם מחפשים דיור מוזל ומרכזי בכל מחיר".

בביצקי הוסיף כי  "נוסף על הברון הירש טיפלנו גם בבתים נטושים שמשכו אליהם אנשים שהפחידו עוברי אורח. הבית הראשון הוא ברחוב מהוליבר 36 שפרצו אליו נרקומנים. בעל הנכס אותר, ניקה את המקום ולבסוף כל הכניסות נאטמו על מנת שלא ייכנסו אליו שוב אנשים כאלה. לפני כמה ימים פעלנו גם ברחוב פריימן. כבר שמונה שנים שהמקום הוא סוג של אתר בנייה – החלו לבנות ולבסוף לא בנו, ובמקום יש קרוואנים ופולשים שנכנסו לשם כמו הומלסים ונרקומנים ועוד. ממש חגיגה. קיבלנו הרבה פניות של תושבים מפוחדים. לאחר שהיינו במקום, דיברנו עם הקבלן שיום אחרי דאג לסגור הרמטית את הקרוואנים כדי שאף אחד לא יוכל יותר להיכנס למקום".

כמו כן, ציין כי מדובר רק בהתחלת התהליך. "השיטור העירוני עובד יומם וליל כדי לדאוג לעיר נקייה וטובה יותר", הוא אומר, "יש לנו עוד דרך ארוכה לעשות ברחוב הרצל, אבל אתמול כפי שאמרתי יריית הפתיחה נורתה ואנחנו ננקה את מה שצריך מהעיר בכל הכוח".

 

 

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר