פסח בא: יתוגברו איסוף הפסולת והאכיפה על משליכי האשפה

בעירייה מבהירים כי יושם דגש על פסולת בניין, עסקים מלכלכים ואשפה שנזרקת על ידי התושבים לרחוב בימים שאינם מיועדים לכך

פורסם בתאריך: 26.3.19 15:50

תקופת השיפוצים הבאה עלינו לטובה, לפני חג הפסח מתחילה כבר עכשיו ובשבועות האחרונים האשפה נערמת על המדרכות לא במקומות המוגדרים לאשפה ולא בימים הקבועים לאיסוף אשפה, ובכך מהווה מטרד לסביבה ומפריעה לתושבים רבים שנאלצים לרדת לכביש ולסכן את חייהם בשל כך.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בתוך כך החליטו במינהל איכות הסביבה של עיריית ראשון לציון, להגביר את איסוף האשפה לקראת החג ובמקביל לתגבר את האכיפה, כשהדגש יושם על פסולת בניין, עסקים מלכלכים ואשפה שנזרקת על ידי התושבים לרחוב לא ביימים המיועדים לכך. הסיירת הירוקה, השיטור העירוני ואגף הסיור הונחו לתגבר סיורים ממוקדים באזורים מועדים.

 

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "כפי שכולנו מקפידים לשמור על הניקיון בבית, כך אנחנו צריכים לחשוב על הסביבה שלנו. העירייה מעמידה לרשות התושבים שירות  של מכולות לפסולת בניין בעלות מוזלת, כך שאין כל סיבה להשליך את פסולת השיפוצים לרחוב שתהווה מטרד ומפגע לתושבים. אנחנו משקיעים רבות בהסברה ובפרסום ימי ההוצאה המאושרים ובמיקומים שהוגדרו כדי להימנע מאכיפה".

בהקשר זה יש לציין כי העירייה מפרסמת את ימי פינוי פסולת, גזם וגרוטאות בחוברת הארנונה המגיעה לכל בית וכן בפרסומים שוטפים, באתר העירוני, הפייסבוק ואפילו ביישום העירוני. לאיתור ימי ההוצאה לפי כתובת, ניתן להיכנס ליישום העירוני או לאתר העירייה ולהקליד את הכתובת הדרושה. מיד יופיעו כל הנתונים, כולל מספר הטלפון של השירות לתושב לפרטים נוספים.

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק החברה לביטחון, מקסים בביצקי, הוסיף כי האכיפה המוגברת נועדה, בסופו של דבר, לשמור על איכות חיי התושבים "אין שום סיבה שתושב יאלץ לרדת לכביש בגלל גרוטאות שהושלכו בחוסר התחשבות. אנחנו חיים ביחד ולכן צריכים להתחשב אחד בשני".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר