צילום: merrymuuu / shutterstock.com
צילום: merrymuuu / shutterstock.com

מחזיק תיק התחבורה: "יש הפקר – חניות הנכים הפכו למשהו אופנתי"

המשנה לראש עיריית ראשון לציון איציק אבשלומוב טוען כי מבדיקה שערך התברר שתושבים רבים שקיבלו תו חניה אינם זקוקים לו, ומציע להנפיק תווים לתקופה מוגבלת

פורסם בתאריך: 25.3.19 14:10

הצעה לסדר חדשה ששיגר מחזיק תיק התחבורה, חבר המועצה והמשנה לראש עיריית ראשון לציון, חושפת טענות על אי סדר בכל הנוגע לחניות הנכים. לטענת אבשלומוב אין פיקוח בנושא שהפך להפקר בעיר. ההצעה שנשלחה לראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליךף, תעלה לסדר בישיבת המועצה הקרובה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


במסגרת ההצעה לסדר מציע אבשלומוב להנפיק מדבקת תו חניית נכה לתקופה מוגבלת. לטענתו יש אלפי חניות צמודות ביתף אשר קיבלו לפני שנים חניה לנכה, אולם מבדיקה חדשה התברר כי מחזיקי התו אינם זקוקים לו יותר. "העיר גדלה ומתרחבת ואיתה גדל מספר התושבים ומספר כלי הרכב", מציין אבשלומוב, "בשל פניות וזעקות של תושבי העיר בדבר מצוקת חניות, התבקשתי לעשות בדיקה וממנה התברר שהוקצו בעיר מעל 1,500 חניות נכים צמודות בית ואף יותר, שבחלקן ניתנו לתקופה קצובה, ונשארו באופן קבוע או שבעליהן הלכו לעולמם".

איציק אבשלומוב

 

אבשלומוב ממשיך ומציין כי "על מנת שלא לחטוא לציבור הנכים, ולעומת זאת חלילה שלא לגזול חניה לכלל תושבי העיר, אני פונה אליכם, חברי לוועדה, מתוקף תפקידי כמחזיק תיק תחבורה ומשנה לראש העירייה, לאשר מתן תוקף למדבקת נכה עירונית עם מספר הרכב ושם הרחוב שתהיה עם תוקף קצוב וכן תחודש אחת לשנתיים".

כמו כן, הוא מוסיף כי "הנפקת המדבקות תעזור לפקח על הנושא, ואם יש צורך גם לפנות חניות נכים אשר הוקצתה להם חניה זמנית בעבר. בעלי חניות קיימות יצטרכו לפנות ולקבל מדבקה גם הם".

"החניות הן של הציבור", מסביר אבשלומוב בשיחה עם "השקמה ראשון לציון", "יש הרבה אנשים ש'מתחמנים' כביכול את המערכת. בשנים האחרונות חניות הנכים הפכו למשהו אופנתי, כמה מצער לומר. אני לא מדבר על אותם התושבים הנכים שמגיע להם, אלא על אנשים שקיבלו ואינם צריכים זאת עוד. יש מצוקת חניה בעיר ולכן בעיני זו הצעה מבורכת שבכל שנתיים יבדקו את עניין החניה – אם מצבו של הנכה לא השתנה, הוא יקבל מדבקה לשנתיים נוספות. אף אחד לא מגיע להרע, כמובן. בכל מקרה של חניית נכה אני בודק כל עניין לגופו – אני מגיע לבניין, מסתכל, ממש יושב פיזית וחוקר לעומק. זה לוקח זמן אבל זאת העבודה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. אריאל

    כל הכבוד סוף סוף מישהו עושה סדר יש חניות לנכים שמתפקדים רגיל ויש באמת שצריכים

  2. מקס

    נוכל הפקר החנויות של קאר2גו זה בול שיט אתה לא מתבייש והחניות שבתשלום שגנבתם מהתושבים תתחילו להשקיע כסף בבניית חניות התשתיות לתושבים במקום לגרוף אותו לכלבים..

  3. יצחק זוארץ

    שלום רב
    קיימת בעיה נוספת שהתלוננתי עליה בעבר. תו נכה היא אך ורק לנכה בלבד. מה שקורה בפועל משפחות הנכים לא כולם משתמשים בחנית נכים עם תו מכה שזו עברה על החוק נטו. האחריות היא על הנכה שהרכב בהעלותו. אני חושב שהגיע הזמן לעשות סדר ולהחמיר בקנסות כבדים לנכה ולפרסם על מנת שיראו ויראו

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד על הערנות והטיפול בעניין חניית הנכים . בשכונת אברמוביץ זה נראה ממש מוגזם.

  5. אילנה

    לגמרי נכון , ככל שמצוקת החניה באיזור מסויים עולה, כך צצים עוד "נכים " ושיעור מספר מקומות החניה מוגזם וביחס למקומות החניה הכללי. זה ברור שחלקם אינם נכים באמת.

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יצחק זואארץ אתה צודק אני איתך פשוט בושה וחרפה שמשפחות תופסות ניית נכים צריך לחמיר גו אם הנכה וגם אם הנהג שחונה בחניית נכה אני נכה וכתב את זה ,זה כמה שנים שאני מתלונן על זה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר