צילום: cunaplus / shutterstock.com
צילום: cunaplus / shutterstock.com

נהג מונית ואשתו הצילו לצעירה מראשון לציון את הטיסה

נהג מונית ואשתו מראשון לציון חיפשו במשך יומיים את הצעירה ששכחה את תעודת הזהות, יחד עם רישיון נהיגה, כרטיס אשראי וכסף מזומן. כך הצליחו למצוא אותה זמן קצר לפני הטיסה שלה לברלין

פורסם בתאריך: 24.3.19 16:33

"תעודת הזהות חזרה אלי שנייה לפני שאני טסה לברלין, אין עיתוי טוב מזה. זה ממש הציל אותי", כל מספרת זהבה פסחה, בת 25 מראשון לציון, ששכחה את תעודת הזהות שלה, ובה רישיון נהיגה, כרטיס אשראי וכסף מזומן. במשך יומיים חיפש נהג המונית אחר הצעירה כדי להשיב לה את האבידה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ביום חמישי נסעה פסחה ברכבת כדי לבקר את חברתה שעברה דירה לבאר שבע. בדרך חזרה היא לקחה מונית מתחנת הרכבת ראשונים לביתה. לאחר שהגיעה ונכנסה הביתה, הבינה שאיבדה את תעודת הזהות יחד עם רשיון הנהיגה, כרטיס הראשי והכסף.

"הייתי בטוחה שתעודת הזהות נפלה לי ברכבת", מספרת פסחה, "יצרתי קשר עם רכבת ישראל ביום חמישי וחיכיתי. ההורים שלי היו מאוד לחוצים, אבל אני ידעתי שהיא תחזור אלי עם כל התכולה שלה. אבדו לי בעבר שלושה פלאפונים ותמיד החזירו לי אותם. למזלי נתקלתי באנשים טובים תמיד. יש הרבה טוב בעולם".

נהג המונית דני קרליק

 

מי שמצא את תעודת הזהות של פסחה ולאחר מכן חיפש אותה במשך יומיים הוא דני קרליק, גם הוא תושב ראשון לציון, שעובד כנהג במוניות ראשון שברחוב הרצל. קרליק היה זה שהסיע את זהבה פסחה הביתה מתחנת רכבת ראשונים לביתה, והוא מספר: "ביום חמישי, בסיום עבודתי, ראיתי את התעודה שכנראה נפלה בין המושב לדלת. בבוקר נתתי אותה לאשתי רויטל וביקשתי ממנה לנסות לאתר את האשה, והיא ניסתה דרך 144 אבל ללא הצלחה".

רויטל מספרת ש"ניסיתי דרך גוגל ובזק אבל לצערי לא מצאתי את המספר שלה, ואז חשבתי לפרסם את זה בפייסבוק בפורום של ראשון לציון. צילמתי את התעודה וביקשתי את עזרת הציבור. בסופו של דבר התקשרה בת דודתה של הבחורה וטענה שזה שלה. לאחר שבדקתי את הפרטים המזהים ביקשתי שזהבה עצמה תיצור איתי קשר, והיא באמת עשתה את זה דרך פייסבוק והודתה לנו מאוד. זה חימם לנו את הלב לשבוע טוב".

קרליק מספר שהוא נתקל במקרים כאלה לא מעט. "אני מוצא הרבה דברים במונית", הוא מספר, "אני כבר כמה שנים נהג מונית והצלחתי להחזיר הרבה אבדות לבעליהן. אין יותר טוב מלפזר טוב. בסופו של דבר זה חוזר אליך. אני לא מכיר משהו אחר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. סבטלנה מלצי'ין

    דן קרליק הוא אדם לפני שהוא כל דבר אחר, הוא בן אדם מדהים, איש מקצוע , אנושי, כל נסיעה איתו עוברת בכייף.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר