תשעה בניינים בעיר זכו בתואר "אלופי המיחזור"

הזוכים בתחרות "הבניין המפריד" שערכה עיריית ראשון לציון בפעם השלישית קיבלו פרס כספי בסכום כולל של יותר מ-25 אלף שקלים שיושקעו בטיפוח הבניינים ובשדרוגם. השנה נרשם מספר שיא של מתמודדים עם זינוק של כ-70 אחוזים יחסית לשנה שעברה

פורסם בתאריך: 19.3.19 17:38

זינוק של כמעט 70 אחוזים במספר ועדי הבתים המשתתפים בתחרות "הבניין המפריד" שהתקיימה בראשון לציון בפעם השלישית, כאשר השנה התמודדו 98 ועדי בתים לעומת 58 בשנה שעברה. מטרת התחרות היא לעודד הפרדת פסולת אריזות לפח הכתום ומיחזורה והיא יוזמה של אגף קיימות וסביבה ואגף התברואה במינהל איכות הסביבה בעיריית ראשון לציון בשיתוף תאגיד המחזור ת.מ.י.ר והאגודה לתרבות הדיור.

הבניינים שהשתתפו בתחרות חולקו לשתי קטגוריות: בניין עד 16 דירות ומ-17 דירות ומעלה. התחרות הורכבה מכמה קריטריונים: נפח הפסולת הממלא את המכל הכתום אשר נבדק על ידי צוות מקצועי מטעם העירייה, איכות הפסולת המושלכת למכל הכתום, הפרדת פסולת ומיחזור שנבדקו באמצעות שאלון אינטרנטי אשר בחן את רמת הבקיאות של המשתתפים בנושא וכן העלאת רעיונות מקוריים וישימים להטמעת נושא הפרדת הפסולת ברחבי העיר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


 

ועדת השיפוט הופתעה השנה לגלות שבניינים רבים הצטיינו בהפרדתה של פסולת האריזות ולכן ההכרעה לא היתה פשוטה. בתום התחרות שנמשכה כחודש הוכרזו הזוכים בטקס שהתקיים השבוע בבניין העירייה במעמד ראש העיר רז קינסטליך, חברת המועצה ומחזיקת תיק איכות הסביבה קרן דנה ג'דה, מנהלת השיווק של תאגיד תמיר שרוני דוידוף ומנכ"ל האגודה לתרבות הדיור ראובן צדוק.

למקום הראשון הגיעו בקטגוריית "עד 16 דירות" שישה ועדי בתים עם ניקוד זהה: טשרניחובסקי 9, דוד הראובני 3, הדגן 18, וולפסון 38, יהודה לייב 12 ובילו 3, כאשר הפרס הכספי שהוענק לוועדי הבניינים הוא 2,250 שקל. בקטגוריית "17 דירות ומעלה" זכו שלושה ועדים עם ניקוד זהה: צבי גנות 4, חומה ומגדל 21 והקוקיה 23, והוענק להם פרס בגובה 4,000 שקל. מעיריית ראשון לציון נמסר כי בסך הכל חולקו יותר מ-25 אלף שקלים המיועדים לשדרוג ולטיפוח הבניינים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר