מקסים
צילום: יבגני לאוקמן

מר ביטחון, הפעיל החברתי וההצעה "להעלים עין" מהעסקים הקטנים

סגן ראש העירייה, מחזיק תיק הביטחון, מקסים בבצקי, לא מבין למה מבקשים ממנו שלא לאכוף את החוק ואחר כך גם משמיצים אותו

פורסם בתאריך: 18.3.19 12:39

מדוע הפעיל החברתי נלחם במר ביטחון? לפני 100 ימים נכנס מקסים בביצקי לתפקיד סגן ראש עיריית ראשון לציון ומחזיק תיק הביטחון. אלא שאז, כך לטענת בביצקי, המכונה "מר ביטחון", יש מי שמנסה לפגוע בשמו.

"התפקיד שלי מאתגר. ביטחון העיר זה הפרמטר החשוב ביותר לתושבים, אבל יש אנשים שמחפשים בתוך הציציות ואת הטוב הופכים לרע. אני לא מתעסק בזה. אני כאן כדי להפוך את ראשון לעיר טובה יותר", אומר בביצקי ומתייחס, בין השאר, למכתב שקיבל אתמול (ראשון) מוולאד קפוסטין, חבר הוועדה לפיתוח עסקי שהתמודד בבחירות האחרונות ברשימת זכותנו ולא הצליח הצליח להיכנס למועצת העיר.

במכתב, שכותרתו "התנהלות עוינת כלפי בעלי העסקים בעיר", כתב קפוסטין כי בכוונת בביצקי להדק את העונשים שיוטלו על סחר בלתי חוקי מחוץ לחנויות. עוד כתב כי יש קושי לעסקים להתמודד עם אגרת שילוט, והציע "להעלים עין", כפי שנהוג כאשר מדובר בעסקים שפתוחים בשבת. "עסקים קורסים תחת הנטל", כתב.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


זו אינה הפעם הראשונה שקפוסטין משגר מכתב למחזיק תיק הביטחון. "כל הסיפור עם ולאד לא חדש", מספר בביצקי, "מהיום הראשון שישבתי על הכיסא הוא חיפש אותי, אבל אני לא מתעסק בו. פעם אחר פעם הוא מפרסם דברי שנאה עלי, את זה כולם רואים, אבל נעזוב את הפן האישי. המעניין הוא הכתוב במכתב. אם הוא כל כך דואג לעסקים, מדוע הוא כתב, ואני מצטט: 'לא שמעתי על תופעה גורפת שנותנים בראשון דוחות לעסקים פתוחים בשבת, למרות שהחוק מחייב זאת, בעירייה להבנתי מתחשבת באותם עסקים, אולי אתה תילחם גם על זה'. אדם שמדבר על אהבתו לעסקים מבקש דוחות עליהם? מחפש להעיר מתים? להעלות את זה לכותרות? לא הבנתי מה הוא רוצה לומר בזה".

בביצקי ממשיך ושואל: "ואיך אגרת שילוט קשורה אלי? איך קניון עזריאלי שנפתח ופגע בעסקים לטענתו קשור אלי? יש עוד משהו שהוא מוצא אותי אשם? כי זה באמת הופך להיות מגוחך ומידרדר מדחי אל דחי".

לדבריו, "אני בהחלט לא מוכן שראשון לציון תהפוך לכאוס – שכל אחד יוציא את מרכולתו החוצה, שתושבים ייתקלו וייפלו, שלא תהיה גישה לנכים ועגלות. יש חוק שהוא לכולם. לא המצאתי שום דבר חדש. אז או שקפוסטין מדבר מבורות מוחלטת, או שהוא מחפש בציציות באופן אישי. כך או כך זה נראה רע. אני אמשיך להיות קשוב לתושבים ולשרת אותם נאמנה, והכי חשוב – לדאוג לסדר ולביטחון העיר".

בתגובה לדברים אמר קפוסטין: "כשכתבתי במכתב על פתיחת עסקים בשבת התכוונתי מטאפורית. אני לא בעד לתת דוחות לעסקים ואני בעד להקל, שום דבר אינו אישי מהמכתב, חבל שבביצקי מביא את זה למקומות האלה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר