המודעה שהופצה בראשון לציון
המודעה שהופצה בראשון לציון

מדוע ביטל בני גנץ את סבב הברים שנקבע בראשון לציון?

(עדכון) סבב הברים שתוכנן להערב בוטל בעקבות חשיפת חברת החדשות כי אחד מהמכשירים הסלולרים שברשותו של גנץ נפרץ על ידי מערך סייבר אירני

פורסם בתאריך: 14.3.19 18:40

(עדכון: 20:40) על אף הפרסום המבשר על סבב בברים שיערוך הערב (חמישי) בראשון לציון יו"ר סיעת כחול לבן בני גנץ, מתברר כי דווקא הוא לא יגיע.

חשיפת העיתונאי עמית סגל בחדשות 12 מגלה כי גנץ נאלץ לבטל את ביקורו לאחר ששני בכירים בשב"כ פנו אליו והודיעו לו כי אחד מהמכשירים הסלולרים שברשותו נפרץ על ידי מערך סייבר אירני. על פי הפרסום בחדשות 12 נמסר לגנץ כי תכולתו של מכשיר הטלפון הסלולארי, כולל פרטיו האישיים ותכתובות נמצא בידיים עוינות. עוד פורסם כי בעקבות פניית חברת החדשות הערב, ביטל גנץ את הסיור שתכנן בראשון לציון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


במהלך היום הופצו בעיר פרסומים, שכללו את תמונתו של גנץ ואת הכותרת "על הבר עם בני גנץ", יו"ר כחול לבן, אמור היה לפתוח את הסבב בשעה שמונה וחצי בערב. "הערב מגיע בני גנץ, הרמכט"ל לשעבר ויו"ר רשימת כחול לבן לסבב ברים בראשון לציון. יחד איתו יגיעו עידן רול ראש המטה הגאה ויוראי הרצאנו, ראש מטה הצעירים", כך בישרו הפרסומים. סבב הברים ברחוב רוטשילד, כולל את ה-POW WOW, ברנרד וביר גארדן.

חבר מועצת העיר ראשון לציון מטעם סיעת יש עתיד, איתי מתיתיהו, אמר ל"השקמה ראשון לציון" לפני חשיפת חברת החדשות: "נבצר מבני גנץ להגיע, למרות שהוא מאוד רצה. אבל אנחנו לא מבטלים את הערב ויוצאים עם איתן גינזבורג, רן שפע, עידן רול וגם אני אהיה".

"נסתובב בברים, כפי שתכננו מראש, למרות מזג האויר. אנו לא משנים את התוכניות, נדבר עם אנשים כפי שעשינו בבחירות המונציפליות, אני מצפה לכך בכל הכוח", סיכם מתיתיהו.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אלי ביטון

    מי זה בכלל איתי מתיתיהו שמגיב
    הוא מהבחירות בכלל מנותק מהמפלגה
    דאג לעצמו

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר