שכונת אברמוביץ
שכונת אברמוביץ

תושבים יוצאים למאבק: העירייה מחלקת דוחות חניה גם בלילות

בשכונה קמים בכל בוקר לדוח חדש. שמרית לוקסמבורג שיזמה עצומה בנושא: "ממלאים את קופת העירייה בדוחות של 250 שקל כל פעם. בלתי אפשרי לשים חצי משכורת על דוחות". העירייה: "ראש העירייה בוחן פתרונות למצוקת החניה"

פורסם בתאריך: 14.3.19 11:41

לתושבי שכונת אברמוביץ נמאס מהדוחות, והם חלו לפעול: עצומה חדשה במחאה על מצוקת החניה יצאה לדרך. את העצומה יוזמת ומובילה שמרית לוקסמבורג. "הפקחים לא מפסיקים לחלק דוחות בלילות ואין שום פתרון שנראה באופק", טוענת לוקסמבורג ומוסיפה כי תושבי השכונה אמנם קבעו פגישה שתיערך בעוד חודשיים עם ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך, אבל עד אז הם נאלצים להתמודד על הדוחות והקנסות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"בבחירות האחרונות הובטח לתושבים כי הנושא יטופל והיתה תוכנית שפורסמה לגבי מצוקת החניה – הבטיחו שיוציאו את אדניות הנוי בצמתים המרכזים בשכונה ויהפכו אותם לחניה מסודרת, והבטיחו שיבטלו את הסימון אדום-לבן במקומות שאין בהם סכנת חיים", מוסיפה לוקסמבורג, "אבל למרות ההבטחות, אנחנו כבר שלושה חודשים אחרי וכלום לא זז. המציאות שלנו היא לקום בכל בוקר לדוח".

לטענת תושבי השכונה הפקחים עוברים בלילות, בשעות 22:00 ו-23:00, ומחלקים דוחות על מכוניות שמחנות באדום-לבן. "מה מצפים שנעשה? זה לא שחסמו חניה או סיכנו עוברי אורח, וזה גם לא שיש לנו אפשרות אחרת", טוענת לוקסמבורג, "פשוט אין חניה. מה הם מצפים, שנחנה בשכונה אחרת ונלך ברגל? אפילו בתל אביב מתחשבים אחרי שעה מסוימת, מחנים על המדרכות עם תו תושב של השכונה, רק פה לא נותנים פתרונות. הפגישה עם ראש העירייה רק בעוד חודשיים, ובינתיים ממלאים את קופת העירייה בדוחות של 250 שקל כל פעם. בלתי אפשרי לשים חצי משכורת על דוחות. זו איכות החיים בעיר? עצוב מאוד. אני מאמינה שעם עצומה של כלל התושבים שיחתמו ויילחמו יהיה פה שינוי".

ליאת כוכבי, תושבת השכונה, מספרת אף היא שפנתה לפני שלושה שבועות לראש העירייה ותואמה פגישה לחודש מאי. "צריך להבין", היא מסבירה, "שבהרבה בניינים אין חניות כי הם ישנים. בבניינים שיש חניה, זה לא לכל התושבים כי ככה בנו פעם ופשוט אין חניה, גם לא ברחוב. ליד ההורים שלי בנחלת הקצו חניון לכך, גם ברחוב דבורה ברון הקצו מגרש לרווחת תושבי השכונה, רק אצלנו אין שום חניון. אני מבינה שאין שם מגרשים ריקים, אז לפחות להבין את התושבים ולא לחלק דוחות בלילה, זאת בקשה גדולה מדי?".

כוכבי מוסיפה כי "אני מסתובבת 40 דקות כל לילה כדי לחפש חניה וגם אז לא מוצאת. כל שכונת אברמוביץ מלאה בפרויקטים של תמ"א 38, הוסיפו דיירים, הכל טוב יפה, שיבנו, אבל שיתנו גם פתרונות לאלה שגרים כאן".

מקסים בביצקי, סגן ראש העיר ומחזיק תיק הביטחון, מסר כי "כל הדוחות הם בגלל קריאה של תושבים. אם מתקשרים למוקד ומדווחים על רכב שמפריע, אנחנו מחויבים להגיע ולקנוס אותו".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "בימים אלו ראש העירייה בוחן פתרונות למצוקת החניה בשכונה. יחד עם זאת, חניות המסכנות חיים, כמו חניות על מעברי חציה או ברציף תחבורה ציבורית, הן אסורות ואנו מבקשים מתושבי השכונה לנהוג בזהירות ועל פי החוק".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. פלאביוס

    לאכוף חניה הכי קל. מכניס כסף קל לקופת העיריה מבלי להתאמץ.
    לעומת זאת,אין מי שיאכוף את מטרד צואת הכלבים שהרי צריך לרדוף אחרי בעלי הכלבים ולהתעמת איתם.
    אין הרתעה ואין אכיפה- ניקח את החוק לידיים…

  2. אולי.

    גם אצלנו ברחוב שינקין העיריה מפלה את הביניים שלנו לרעה,
    מכל הרחוב, רק לנו הפקיעו חניה של שלוש מכוניות לטובת רכב כיבוי והצלה…… "מנחת מסוקים"….
    מעניין למי יש אינטרס…..

  3. תושב מאוכזב

    הם עושים את זה בכל ראשון לא לדאוג ככה עובדים בשיטת המצליח
    ביטלו את ניידת המצלמות אז תיגברו את חלוקת הדוחות בלילה
    מושחתים

  4. רותם

    הוא עושה הנחות לתושבים הותיקים ואז תוקע להם דוחות חניה כדי לממן את ההנחות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר