זיו חג'בי ז"ל

גם אימו של זיו חג'בי שנרצח בפיגוע מגיבה לרותם סלע

איריס חג'בי שהגיבה לדברים של רותם סלע, מספרת על הימים הקשים בעקבות רצח בנה: "אני קמה בבוקר והולכת לישון עם הבן שלי מול העיניים, והמחשבה על שלושת הנכדים שלי שלא יראו יותר את אבא שלהם"

פורסם בתאריך: 12.3.19 18:36

"עד שהשכול לא נוגע בבית שלך ופותח את הדלת אתה לא יודע מה הוא", אומרת בכאב איריס, אמו של זיו חג'בי שנרצח לפני חמישה חודשים בפיגוע בברקן, "אני לא מאחלת לאף אדם, גם לא לרותם סלע, שתפגוש בו, אבל לדבר ולזרוק משפטים ללא הבנה וידע, זה לא בסדר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אתמול פרסמה חג'בי פוסט ברשתות החברתיות המופנה לדוגמנית ומנחת הטלוויזיה רותם סלע בעקבות הסטורי שפרסמה, ובו מתחה ביקורת על דבריה של שרת תרבות מירי רגב וכתבה: "מתי לעזאזל מישהו בממשלה הזו ישדר לציבור שישראל היא מדינת כל אזרחיה, וכל בני האדם נולדו שווים? גם הערבים רחמנא ליצלן הם בני אדם".

"שלחתי לרותם סלע באופן פרטי את הפוסט והיא לא הגיבה עליו", היא מספרת חג'בי ל"השקמה ראשון לציון", "כתבתי לה כאמא ולא תקפתי אותה. לא היה שלום, אין שלום כיום ולא יהיה, לא כשהשמאל היה בשלטון ולא כשהימין. לצערי, זו המציאות".

לדבריה, "חלק מהציבור שייך את הפוסט לפוליטיקה, אבל זה לא העניין. רוב התגובות היו מלטפות ומחבקות ומנחמות. היו כמה כאלה שיצאו במילים לא יפות של שמאל וימין, אך מה שלא מבינים זה שאין כאן שמאל וימין, יש מציאות – המחבל שהרג את הבן שלי תכנן זאת לאט. אמא שלו הגנה עליו, זאת אומרת שגם היא חיה משנאה, אבל התאים לה לקבל את הכספים מביטוח לאומי. ואבא שלו שלקח אותו לעבודה – גם הוא לא ידע? הדברים נכתבו על הקיר רק שאף אחד לא ראה".

חג'בי מספרת על חמשת החודשים שעברו מאז נרצח בנה ועל החור בלב שרק הולך וגדל: "אני קמה בבוקר והולכת לישון עם הבן שלי מול העיניים, והמחשבה על שלושת הנכדים שלי שלא יראו יותר את אבא שלהם. וכשאני שומעת כאלה דברים מאשה שמנחה בטלוויזיה, שלא מבינה בסכסוך הערבי-ישראלי, שלא חוותה שום שנאה כי היא לא שם, קשה לי לשמוע אנשים שמדברים בצורה כזאת כשזה לא נוגע אליהם".

בחג הפורים מנציחים משפחת חג'בי ומשפחתה של קים לבנגרונד-יחזקאל את יקיריהם באמצעות משלוחי מנות לחיילים, לקשישים, לחולים ולנזקקים. "אנחנו עושים הנצחה לקים וזיו", מספרת איריס חג'בי, "ותהיה בפנים מצד אחד הנצחה כתובה בברכת הדרך, ובצד השני הנצחה. את משלוחי המנות וכל ההנצחה מארגנת סנדרה ברצי'לון, וכבר ביום ראשון הקרוב יתחילו לארוז אותם לאחר שנאספו המצרכים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מיכל

    לרוב המפורסמים יותר מידי טוב בחיים הם חיים באגדה ואיבדו קשר עם המציאות גם בהולווד אותה בעיה הם חיים במיימד אחר משלהם ובעולם שלהם יש ניסים והזאב והכבס רובצים יחדו הם באופוריה כמו על סמים או שהם באמת כולם על אקסטות

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רותם סלע מרימה את האף שלה כי היא טובעת בכסף צריכים להפסיק לראות את התוכניות שלה ולא לקנות בקסטרו אולי כך היא תרגיש מזה כאב

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר