צילום: מירל לוטן, באדיבות עיריית ראשון לציון
צילום: מירל לוטן, באדיבות עיריית ראשון לציון

השביתה ברכבת: עיריית ראשון לציון מקצה שאטלים לתושבים

המשבר ברכבת נמשך, ולאחר שהשבתת הקו נכנסה ליומה השלישי, הורה ראש העירייה על הקצאת שאטלים עד לסיום השביתה

פורסם בתאריך: 12.3.19 11:42

בעקבות השבתת קו הרכבת בראשון לציון, העירייה החלה מהיום (שלישי) להציב שאטל לטובת נוסעי קו רכבת ראשונים. זאת, בעקבות התלונות הרבות של התושבים, שפנו לראש העירייה רז קינסטליך.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


השבתת הקו נכנסה היום ליומה השלישי. ומלבד קו ראשונים משביתים עובדי הרכבת גם את קו חיפה-כרמיאל. זאת, במסגרת סכסוך העבודה שהוכרז מול הנהלת הרכבת, בעקבות הארכת שעות הנסיעה לנהגים, והטענות כי הדבר גורם לסיכון.

בינתיים, המשא ומתן עם בעובדים תקוע והנוסעים מתוסכלים וזועמים. "את קו הרכבת הישיר לתל אביב  כבר ביטלו וכולנו נסיינו להילחם. בינתיים אנחנו מחכים שהקו יחזור, כפי שראש העירייה ושר התחבורה הבטיחו", טוענת תושבת העיר, "מה שנותר לנו הוא לקחת רכבת מהראשונים ללוד, ושם להחליף קו ולנסוע לתל אביב. ועכשיו עם השביתה, אין לנו איך להגיע לתל אביב. אני עובדת בבני ברק, ליד קניון איילון, וכדי להגיע לעבודה אני צריכה להחליף שלוש רכבות, אבל עכשיו גם את זה אין לי".

בעקבות התלונות, החליט ראש העירייה רז קינסטליך לסייע לנוסעים, כל עוד השביתה נמשכת והורה להקצות שאטל שייצא מתחנת ראשונים ויגיע לתחנת באר יעקב בבוקר. בשעות אחר הצהרים יוצב שאטל שיחזיר את הנוסעים מתחנת באר יעקב לתחנת ראשונים.

בשעות הבוקר יעמוד השאטל בתחנת ראשונים בין השעות 06:10 – 09:00. השאטל ימתין לנוסעים במסוף האוטובוסים של אגד בכיכר. בשעות אחר הצהרים יעמוד לרשות התושבים שאטל בתחנת באר יעקב בין השעות 15:30 – 19:00.

"תושבים רבים פנו אליי בעקבות השביתה וכמובן שהחלטתי לסייע על מנת להקל על הנוסעים. כל זמן שהשבתת הפעילות בתחנת ראשונים תימשך אנו נקצה שאטלים לטובת תושבי העיר", אמר קינסטליך.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר