אילנית הרוש. צילום: פוטו גדי
אילנית הרוש. צילום: פוטו גדי

בקרוב: פיילוט הצללת מתקני כושר ציבוריים בראשון לציון

בעקבות תלונות תושבים המשתמשים במתקני הכושר הפזורים בעיר, הוחלט בשלב זה לקדם הצללה במספר מוגבל בגינות בעיר

פורסם בתאריך: 11.3.19 10:17

בישיבת ההנהלה האחרונה שהתקיימה בשבוע שעבר, פנתה חברת המועצה ומחזיקת תיק בריאות הציבור בעיריית ראשון לציון, אילנית הרוש, בהצעה לסדר בנושא הצללת מתקני הכושר שפזורים ברחבי הגינות הציבוריות בעיר. ההצעה הגיעה בעקבות פניות שקיבלה הרוש לאחרונה מתושבים שהביעו את רצונם להשתמש במתקנים אלה, אולם לטענתם המתקנים חשופים והדבר מקשה עליהם להתאמן בקיץ ובחורף. לכן, הוחלט כי עיריית ראשון תחל בפיילוט שבמסגרתו תעודד תושבים לקיום אורח חיים בריא המשלב פעילות גופנית אשר במסגרתו יוצללו כמה מתקנים בעיר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"ברחבי העיר פזורים מספר רב של מתקני כושר ציבוריים", כתבה הרוש בהצעה לסדר, "מתקני הכושר הללו נועדו לשימוש התושבים בעיר על מנת לסייע להם לשמור על חיים פעילים ובריאים". היא הוסיפה כי "מתקני הכושר הללו מצויים תחת כיפת השמים, והתושבים אשר חפצים להשתמש בהם חשופים לתנאי מזג האוויר", וציינה כי הדבר מהווה חסם עבור תושבים שרוצים לבצע פעילות גופנית ואין ברשותם מנוי לחדר כושר.

את ההצעה העבירו חברי המועצה לראש העירייה רז קינסטליך שביקש לבדוק את עלות ההקמה התקציבית במינהל שיפור פני העיר, ולהתחיל בפיילוט במספר מקומות מצומצם. לדבריו, לפי ההצלחה והיענות התושבים, יוחלט אם להמשיך בפרויקט לגינות משחקים נוספות שבהן יש מתקני כושר.

 

"כספים רבים הושקעו בגינות המשחקים", מספרת רחל משה, תושבת שכונת רמב"ם, "והגינות נראות הרבה יותר טוב. אני יורדת עם בתי בת השמונה לשעת ספורט בשכונה, ובהחלט הדבר מבורך אם אכן ייעשה. להיות בלי הצללה בקיץ זה בלתי אפשרי. יש הבדל עצום בין להתאמן בחדר כושר הומה אדם לבין המקומות הפתוחים. הכל כבר קיים. עכשיו נשארה רק ההצללה".

אילנית הרוש מסרה ל"השקמה ראשון לציון": "אני מודה לראש העירייה שהוכיח פעם נוספת את מחויבותו לקידום בריאות התושבים בעיר. מדובר בצעד נוסף שהעיר צועדת אליו, לאחר שקיבלנו לאחרונה הכרה רשמית של משרד הבריאות כחברים מלאים בתוכנית 'אפשריבריא בעיר' אשר מטרתה לעודד חיים פעילים ובריאים בקרב התושבים". הרוש הוסיפה שתעדכן היכן יחל הפיילוט.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר