צילום: ליאת סער-שוורץ

דרישה: להקצות משרות לבעלי מוגבלויות בעיריית ראשון לציון

חברת המועצה ד"ר הדס הכהן, לא מצליחה להבין מדוע הסטודנט המבריק שסובל מאוטיזם לא מצליח למצוא תעסוקה, לאחר שסיים בהצלחה לימודי משפטים

פורסם בתאריך: 6.3.19 13:23

היום (רביעי) תתקיים ישיבת מועצה שבה יועלו על שולחן הדיונים כמה הצעות לסדר. אחת מהן היא של ד"ר הדס הכהן ממפלגת יש עתיד בראשון, ומהותה "בקשה לקביעת משרות ייעודיות לעובדים עם מוגבלויות".

הכהן, אשר מחזיקה בתיק החינוך המיוחד, מנסה לקדם את העסקתם של אנשים עם מוגבלויות בעירייה. "לפני כמה שבועות נפגשתי עם בחור מקסים בן 32 הסובל מאוטיזם", היא מספרת, "כבר כמה שנים הוא מנסה להיכנס למעגל העבודה לאחר שסיים בהצלחה לימודי משפטים בקריה האקדמאית קרית אונו, אבל לצערי איננו מצליח. הנושא נגע ללבי מאוד, ולאחר בדיקה בעירייה עם הגורמים הרלוונטיים ראיתי כי לא קיימת בעיריית ראשון לציון משרות לאנשים עם מוגבלויות. שילוב אנשים אלה במעגל העבודה הוא נושא ערכי, חברתי ובעל מסר לחברה וכמובן גם לרשות העירונית שבכך יכול ליצור תדמית חיובית לרשות. חשוב לי לציין שהתפקיד שצריך לייעד הוא לפני ההשכלה שרכש אותו אדם, ואם יש בחור שסיים לימודי משפטים – צריך לתת לו תפקיד בהתאם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אברהם מלמד, אביו של ניסים שסיים לימודי משפטים, מספר: "הבן שלי שירת בצבא כמו כולם, ותפקידו בנח"ל היה רובאי 7. הוא סיים את שירותו הצבאי, למד משפטים, והחלום שלו להיכנס למעגל העבודה. יש תפקידים שהוא חזק בהם כמו חשיבה וקוגניציה. בתחום המוטורי הוא פחות טוב, ואני מאמין שיש משרות שיתאימו לכישורים שלו. בפגישה עם ד"ר הדס הכהן נתקלתי באשה מדהימה שרוצה לעזור ודלתה פתוחה. אני מקווה ומייחל שבעיריית ראשון ירימו את הכפפה ושעיריות אחרות יעתיקו זאת. הלוואי שזה יפתח פתח לאנשים נוספים עם מוגבלויות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר