החברה לביטחון ראשון לציון: ניידות ייחלצו רכבים תקועים של תושבים

החברה לביטחון הופכת גם לחברת חילוץ. ראש העירייה הודיע: "ניידות החברה יהיו זמינות ויעמדו לרשות תושבים שנתקעו בדרכים או זקוקים לסיוע - בין אם בגלל פנצ׳ר או בלי דלק"

פורסם בתאריך: 5.3.19 13:56

החברה לביטחון וסדר ציבורי בראשון לציון תחל לשמש החל מהיום (שלישי) גם כחברת חילוץ. זאת, לאחר שראש העירייה, רז קינסטליך הודיע כי העביר הנחייה לחברה, יחד עם סגנו המשמש כמחזיק תיק הביטחון, מקסים בביצקי, לפיה ניידות החברה יהיו זמינות ויעמדו לרשות תושבים שנתקעו בדרכים או זקוקים לסיוע, "בין אם בגלל פנצ׳ר או בלי דלק", ציין קינסטליך והוסיף: "אנחנו העירייה הראשונה בארץ הנותת את השירות. באמצעות פנייה למוקד 106 ניידת תגיע ותסייע לחלץ את הרכב התקוע".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


כיום מפטרלות ברחבי העיר 11 ניידות של החברה לביטחון, שאחראיות על שמירת הסדר והביטחון, שמירה על איכות חיי התושבים ומשימות נוספות לצד המשטרה. כעת, ניידות אלו יהיו זמינות גם עבור תושבים שנתקעו עם רכבם. "זהו עוד צעד במהפכת השירות עבור התושבים" מסביר ראש העירייה, רז קינסטליך, ומוסיף: "לשמחתי, גם עובדי החברה לבטחון רואים זאת כך ולאורך השנים, כמחזיק תיק החברה לבטחון, קיבלתי דיווחים ומכתבי תודה והערכה לפקחים שסייעו לנהגים שנתקעו בצד הדרך".

מחזיק תיק הביטחון, מקסים בביצקי, אמר ל"השקמה ראשון לציון": "המדיניות החדשה היא להיות קשובים לתושבים. עידן חדש החל בעיר, אנו כאן כדי לעזור לתושבים ולמנוע תאונות, רכב שעומד בצד הדרך מהווה סכנה, החברה לביטחון תיתן את המענה הראשוני ותסייע לאזרחים. אני מחזק את ידי ראש העיר רז קינסטליך על ההחלטה הזו שהיא לחלוטין דבר חדש בעיר".

מנכ"ל החברה לביטחון, מוטי נחמני, הוסיף כי "היוזמה הזו של ראש העירייה, שמה את השירות קדימה לפני הכל וזהו נדבך נוסף בתחום השירות שאנחנו מקדמים על פי הנחיית ראש העיר. אני סבור שיוזמה זו תדגיש את דרכו של ראש העיר ששם את השירות לאזרח במרכז ואני שמח שהפקחים לוקחים חלק מרכזי בפעילות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר