ישיבת ועדת הביטחון

מדוע חברי המועצה נעדרו מישיבת ועדת הביטחון הראשונה?

בשבוע שעבר, שלושה חודשים לאחר הבחירות, החלו לפעול הוועדות השונות במועצת העיר, בהן ישיבת ועדת הביטחון הראשונה שתקיימה במתכונת חסרה. "השקמה ראשון לציון" בדק עם חברי המועצה מדוע לא טרחו להגיע

פורסם בתאריך: 3.3.19 16:13

שלושה חודשים חלפו מאז הבחירות המקומיות, והוועדות בכל תחומי העיר מתחילות לפעול. ביום חמישי האחרון התקיימה ישיבתה הראשונה של ועדת הביטחון, אחת הוועדות החשובות ביותר, שבראשה עומד מקסים בביצקי, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הביטחון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בוועדה חברים גם איריס חזן בתפקיד מ"מ יו"ר ועדת הביטחון, יו"ר ועד ההורים לשעבר אבי צרף וסגן יו"ר הנהגת ההורים מיקי אלון. בישיבה דנו המשתתפים בין השאר בנושא החזרת יחידת הנוער בחברה לביטחון, בחלוקת השכונות בנושא ביטחון ובביטחון של השכונות באזורים שמועדים לפורענות.

למרות שמדובר היה בישיבה ראשונה, ארבעה חברי מועצה שחברים בה נעדרו ממנה – אסף דעבול, אייל מושיוב, איבגני ברחמן ומיכאל ריף. זאת למרות שחברי מועצה הם אלה שמבקשים להיות חברי ועדה ובוחרים בעצמם את הוועדות המעניינות אותם ביותר.

 

כשביקשנו לדעת מדוע נבחרי ציבור אינם מגיעים לפגישת הוועדה הראשונה וגם אינם מודיעים, קיבלנו תשובות מגוונות. כך למשל אייל מושיוב, שהגיב ל"השקמה ראשון לציון": "רק ארבעה? המצב טוב", והוסיף כי "בעבודתי אני עובד משמרות והייתי במשמרת. עם כל הכבוד לוועדה ראשונה או שנייה – עבודה קודמת לכל".

אסף דעבול מסר כי "הודעתי שאני לא מגיע בגלל התחייבות אחרת שלי כיו"ר ועדת מכרזים. חבר אחר שמיניתי התבלבל בתאריך ולכן לא הגיע". איבגני ברחמן טען שהיה בבדיקות עם אשתו שנמצאת בהריון ושהודיע על כך אחרי הוועדה לאיריס חזן, ממלאת המקום, ואילו מיכאל רייף סיפר שאמו בת ה-90 לא הרגישה טוב ממש בסמוך לוועדה ולכן לא הגיע, וכי הודיע על כך.

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר