20 משפחות רווחה יקבלו מנויים חינם לקאנטרי ההסתדרות

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הרווחה הסביר כי המנויים ינתנו במסגם הסכם החכירה עם עיריית ראשון לציון, והוסיף: "הקריטריונים ייקבעו על ידי העירייה"

פורסם בתאריך: 27.2.19 19:22

20 משפחות מעוטות יכולת יקבלו מנוי לקאנטרי ההסתדרות. זאת, במסגרת שיתוף הפעולה בין הקאנטרי לבין מחלקת הרווחה בעיריית ראשון לציון. חלוקת המנויים מתאפשרת לאחר הסכם שבו התחייב הקאנטרי להעביר לעיריית ראשון לציון 50 אלף שקל בשנה, שיומרו במנויים.

הפרויקט החברתי של חלוקת המנויים יתקיים זו השנה שנייה. במסגרת זו יוענקו כ-20 מינויים לקאנטרי ההסתדרות שברחוב בן גוריון, למשפחות רווחה בעיר. המנויים יוענקו כמתנה לשנה, למשפחות גדולות, שיוכלו להשתמש בכל הפעילויות והמתקנים. זאת, כאשר עלות מנוי משפחתי בקאנטרי עומד על אלפי שקלים לשנה, תלוי במספר מספר נפשות במשפחה.

"בשנה שעברה נכנסו שש משפחות למשפחת הקאנטרי של ההסתדרות", אומר מנהל הקאנטרי, דורון דנינו.  "המשפחות היו מרוצות מהפעילות בקאנטרי, מחדר הכושר, מהחוגים, הבריכה ומשלל הפעילויות שמציע המקום. זה דבר מבורך, ללא ספק. אני כמנהל והעובדים היו מאושרים עבור המשפחות האלה, זה ללא ספק מעלה חיוך על הפנים של כולנו".

מוטי עג'מי, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הרווחה, מסר: "במסגרת הסכם החתימה של מתן דמי השימוש הנוספים של דמי החכירה לעוד 25 שנה, עיריית ראשון לציון הכניסה בהסכם סעיף לפיו היא יכולה לקבל שווי ערך של 50 אלף שקלים למשפחות הרווחה. בגלל שסכום זה לא נוצל בשנתיים האחרונות, ישנם 150 אלף שקל שמהם יהנו  משפחות הרווחה שיקבלו מנויים לקאנטרי. הקריטריונים, כמובן, ייקבעו על ידי העירייה, ואנו שמחים לבשר שגם השנה, כמו בשנה שעברה, יזכו חלק ממשפחות הרווחה למנוי".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יוני

    קצת מוגזם
    מנוי לקאנטרי זה מוטרות לא צורך קיומי

    כאשר מישהו אחד מקבל בחינם אחרים משלמים יותר

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר