ליאל בבלר ז"ל
ליאל בבלר ז"ל

בקרוב: הכרעה במשפט התאונה הקטלנית שבה נהרגה ליאל בבלר

כמעט שנתיים לאחר התאונה בראשון לציון נערך שלב הסיכומים במשפטה של הנהגת. עורך דינה: "עשו לנאשמת לינץ'". אביה של בבלר: "אני לא מאחל לאף אחד בעולם לעבור את מה שעברנו"

פורסם בתאריך: 26.2.19 19:01

לפני שבוע וחצי נערך שלב הסיכומים במשפטה של אור סיהאצ'י, על מעורבותה בתאונה הקטלנית שבה לפני כמעט שנתיים קיפחה את חייה ליאל בבלר, תושבת ראשון לציון. לפי החשד, הנאשמת נכנסה לצומת בסמוך לסינמה סיטי בעיר באור אדום ופגעה בבבלר ובחברתה עמית דניאל. כעת, לאחר הצגת הסיכומים ביום חמישי, 14 בפברואר, ממתינים הצדדים להכרעת הדין.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


התאונה אירעה ביום שישי, 26 במאי 2017. לאחר שליאל בבלר וחברתה עמית דניאל ערכו קניות לטיול השנתי במתחם הסינמה סיטי, יצאו השתיים מהמקום והמתינו לרמזור ירוק ,כדי לחצות את הכביש בצומת הסמוך. לפי עדי ראייה, בשלב זה אור סיהאצ'י, בת 26, תושבת העיר, נכנסה לצומת, התנגשה ברכב ורכבה הועף על ליאל ועמית. בבלר נפטרה ממוות מוחי כעבור ארבעה ימים ואיבריה נתרמו.

כעת, לאחר שנתיים של מאבק משפטי ורגע לפני שלב הכרעת הדין, מדברים הצדדים. רפי ודלית בבלר, הוריה של ליאל ז"ל, טוענים שהיו שבעה עדי ראייה שראו שסיהאצ'י עברה את הצומת באור אדום. "לא מדובר על אדם אחד", טוען האב, "מדובר על שבעה אנשים שראו זאת – אז כולם משקרים? הרי זה ברור שהיא רוצה לצאת זכאית מכל הסיפור. היא פיטרה שלושה עורכי דין כי הם רצו להגיע לעסקת טיעון – שלושה עורכי דין שקראו את החומר וראו על מה מדובר. האם כולם טועים, עורכי הדין ועדי הראייה, ורק היא צודקת? שנתיים אנחנו בתוך מאבק משפטי, ושום דבר לא יחזיר לנו את הבת שלנו ליאל. אני לא מאחל לאף אחד בעולם לעבור את מה שעברנו".

יוסי קריספין, דודה של ליאל ז"ל, מוסיף כי "אנחנו מחכים להכרעת הדין שיעשה הצדק במשפט".

עורך דינה של סיהאצ'י, דוד קולקר, מפנה אצבע מאשימה לפרקליטות ולמשטרה, כאשר הטיעון המרכזי שלו הוא שהמשפט עומד כולו על עדי ראייה ולא על עובדות כמו סדר פעולות הרמזור שלא נבדק עד היום. "לאורך כל המשפט ביקשתי דבר בסיסי. למה לא בדקו את הרמזור? האם היה אדום? זה דבר שאפשר היה לבדוק. בנוסף, מדוע ליאל ז"ל וחברתה דניאל לא חצו את מעבר החציה? כי אם אכן היה אדום, אצלן היה צריך להיות ירוק. למה הן המשיכו לעמוד בצומת?".

עו"ד קולקר ממשיך וטוען כי "אין עדים לכניסה ברמזור אדום. העד שטוען שעצר על קו העצירה כי ראה אור אדום מדגיש כי לא ראה את התאונה. הוא איננו זוכר כלל מכונית שנייה? הכיצד? הרי לכאורה הוא עמד והתאונה התרחשה שישה מטרים לפניו. כל שופט יאמר לך שמסוכן להסתמך על עדי ראייה. המוח שלהם משלים פרטים. קורים לזה קונפבולציה. לכן חשוב לבחון את תוכנית הרמזורים. לפי התוכנית היה אור אדום לכל היוצאים מרחוב ילדי טהרן ולהולכי הרגל, והמשמעות היא שלנאשמת היה אור ירוק. חד וחלק. המשטרה ניסתה להוליך שולל והפרקליטות כבר מודה בזה. עשו לנאשמת לינץ' ויש מי שייתן על זה את הדין".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר