צילום: באדיבות דוברות העירייה
צילום: באדיבות דוברות העירייה

חדש בעירייה: ייעוץ וליווי למיצוי זכויות והכנה לוועדות רפואיות

עיירת ראשון לציון החלה להפעיל צוות יועצים למיצוי זכויות רפואיות: "תושבים רבים לא מצליחים לקבל את מה שמגיע להם מול מוסדות הבריאות והביטוח הלאומי"

פורסם בתאריך: 27.2.19 13:36

עיריית ראשון לציון מפעילה שירות חדש לתושבים, לסיוע במיצוי זכויות רפואיות והכנה לוועדות רפואיות: תוקם תחנת ייעוץ, שתעזור להתמצא בסבך הביורקרטיה, לפעול מול גורמי הממסד ולמצא את ההליכים. "ראינו שישנו צורך קהילתי רחב ותושבים רבים לא מצליחים לקבל את מה שמגיע להם מול מוסדות הבריאות והביטוח הלאומי", מסבירה מנהלת המחלקה לעבודה סוציאלית בקהילה, שירן לוסטיג.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


כיום בתחנת שירות יעוץ לאזרח בראשון לציון, ניתנים שירותים של יעוץ כלכלי, דיני עבודה ויחסי עובד מעביד, ביטוח לאומי, בנקאות וביטוחים ועוד. כעת, מצטרף שירות חדש: מיצוי זכויות רפואיות והכנה לוועדות רפואיות. "השירות החדש שהכנסנו עונה על צורך של עשרות תושבים, שמתמודדים עם ועדות רפואיות של ביטוח לאומי: צורך במיצוי זכויות מול קופת חולים, כמו, למשל,  למשל הוצאת טופס 17".

בעיריית ראשון לציון מדגישים כי מטרת תחנה יעוץ לאזרח, היא לסייע לתושב להתמצא בסבך הבירוקרטיה, ביצירת קשרים עם הממסד, ובקיצור הליכים במגעים עם המוסדות והארגונים השונים. שירות התחנה כולו ניתן ללא עלות וכולל הכוונה ותמיכה מצד צוות מתנדבים שמעניק ייעוץ ראשוני ובמקרה הצורך אף מסייע בפניות למוסדות ציבוריים, במילוי טפסים וכתיבת מכתבים.

 

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק המנהל לשילוב החברתי, מוטי עג'מי, ציין כי הוא רואה את החשיבות בהנגשת המידע והזכויות לתושב, והוסיף כי "עיריית ראשון לציון גאה להעניק לתושביה שירות זה. התחנה ליעוץ לאזרח, הפועלת בעיר, הינה התחנה הגדולה בארץ, בעלת שירותים בתחומים מגוונים כמו : דיור, חוזים, אזרחי ועוד.  אני שמח על כניסה של עוד ועוד תחומים ומזמין את התושבים להיעזר בשירות חשוב וייחודי זה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר