צילום: באדיבות עיריית ראשון לציון

החברה לביטחון: פעילות גלויה וסמויה בעקבות פיצוצי נפצים

השבוע נתפסה כמות גדולה של נפצים בשני מקרים שונים, בגינות ציבוריות בעיר, רגע לפני פיצוצם. בחברה לביטחון מיפו את התלונות לפי אזורים - שם תתקיים הפעילות

פורסם בתאריך: 25.2.19 16:15

לקראת פורים יחידת השיטור העירוני של משטרת ראשון לציון והחברה לביטחון, פועלות ביתר שאת למניעת שימוש בנפצים ותפסיתם.

עיריית ראשון לציון מדווחת כי בשבוע האחרון נתפסה, בשני מקרים שונים, כמות גדולה של נפצים שהוחזקו על ידי בני נוער בגינות ציבוריות רגע לפני הדלקתם. הפקחים החרימו את הנפצים, השמידו אותם ויצרו קשר עם ההורים של בני הנוער שהחזיקו בהם. כמו כן, בחברה לביטחון וסדר ציבורי מיפו את כל האזורים שמהם דיווחים מתושבים על פיצוצים, הנשמעים בעיקר בשעות הערב והלילה. בעקבות הדיווחים שהגיעו למוקד העירוני, החלו הפקחים בפעילות גלויה וסמויה בשטח.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הפעילות המוגברת נעשית בעקבות הנחייה שהעביר ראש העירייה, רז קינסטליך למנכ"ל החברה לביטחון, מוטי נחמני, לפיה יש להשקיע את כל המשאבים, על מנת לאתר לא רק את בני הנוער המחזקים ומפוצצים את הנפצים, אלא גם את מי שמפיץ ומוכר אותם. בשנים עברו, בעקבות מידע מודיעיני, נתפסו נפצים בחנות בגדים ואפילו במאפייה בעיר.

סגן ראש העירייה, מחזיק תיק החברה לביטחון, מקסים בביצקי, אמר: "זוהי תופעה מסוכנת מאוד ואנחנו מתייחסים ברצינות רבה. חייבים לזכור שפיצוץ נפצים הוא בראש ובראשונה פעולה מסוכנת ביותר, המעמידה את בני הנוער בסיכון גבוה. מצד שני, אנו חיים במדינה שידעה פיגועים ומלחמות, יש אנשים בינינו שסובלים מפוסט טראומה וכל פיצוץ כזה מקפיץ אותם ומחזיר אותם אחורה". בביצקי הוסיף כי "אנו קוראים להורים להזכיר זאת לילדיהם ולהדגיש בפניהם שעליהם להימנע מכך".

מנכ"ל החברה לבטחון, מוטי נחמני, הוסיף: "גם השנה נערכנו מבעוד מועד להילחם בנפצים. אגפי הביטחון והסיור, וכן סיירת המצלמות עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם מנהלי בתי הספר בעיר והקב"טים ובקרב בני הנוער. בזכות הקמתה של יחידת השיטור העירוני, יש לנו כלי עוצמתי נוסף וסמכויות נרחבות להילחם בתופעה ולשמור על איכות חיי תושבי העיר ועל סדר ציבורי תקין".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר