צילום באדיבות מד"א
צילום באדיבות מד"א

מפגש מרגש: תושב ראשון לציון נפגש עם צוות מד"א שהציל את חייו

"נתתם לי חיים חדשים ומאושרים, לי ולבני משפחתי", אמר דוד ברון שלקה בלבו לצוות מד"א והעניק להם מגן הוקרה

פורסם בתאריך: 25.2.19 12:58

כחודש לאחר שהצילו את חייו, נפגש תושב ראשון לציון, דוד ברון, עם צוות החירום של מד"א והודה להם על טיפול ההחייאה.

לפני כחודש שעבר, ברון בן ה-61, חש כאבים בחזה במזן ששהה בביתו יחד עם אשתו הלן. היא זיהתה את המצוקה ומיהרה לחייג למוקד החירום של מד"א ולהזעיק אמבולנס. הצוות הגיע, אלא שבמהלך הפינוי של ברון, מצבו הדרדר והוא איבד את ההכרה. הצוות הרפואי החל לבצע בו פעולות החייאה שכללו גם מתן שוק חשמלי.

כמו כן, במהלך ניסיונות הצוות לבצע בו פעולות החייאה, הגיעה למקום צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א בראשות הפראמדיק דן טרבלסי שעבר במקום. הם המשיכו במקביל בפעולות ההחייאה שבסופו של דבר הצליחו, וברון פונה לבית החולים כשהוא במצב קריטי, מורדם ומונשם.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


השבוע, אחרי שכבר יצא מבית החולים, הגיע ברון כשהוא מלווה באשתו לתחנת מגן דוד אדום בראשון לציון, כדי לפגוש את הפארמקידים דן טרבלסי ונטע שריג וחובש רפואת החירום יובל בכר, שהצילו את חייו. במפגש המרגש העניקו ברון ואשתו לצוות מגן הוקרה מיוחד. "אני מודה לכם מקרב לב על הטיפול המסור, מאמצי ההחייאה שביצעתם בי ואשר הצילו את חיי. נתתם לי חיים חדשים ומאושרים, לי ולבני משפחתי. 'כל המציל נפש אחת בישראל, כאילו הציל עולם ומלואו'. ישר כוח", אמר ברון.

פראמדיק מד"א דן טרבלסי, סיכם את המפגש המרגש: "אני מרגיש שעכשיו יש תגמול לכל מה שלמדנו, התרגשתי מאוד לראות את דוד עומד על הרגלים, אני זוכר את המצב שבו הוא היה, התנדנד בין חיים למוות וממש ישמנו את כל הידע שלנו והשתמשנו בכל הטכנולוגיות הקיימות, על מנת להחזיר את דוד אל אישתו, ילדיו ונכדיו".

דוד ברון עצמו אמר לאחר המפגש המרגש: "זה היה בשבילי מאוד מאוד מרגש, הם למעשה אנשים שהחזירו אותי לחיים. אני לא יודע איך אפשר להודות לאנשים כאלו על העבודה שלהם, לא רק אני חזרתי לחיים אלא כל המשפחה. זו זכות להגיד להם תודה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר