צילום: באדיבות דוברות העירייה

תאורה חכמה בטיילת ראשון לציון: משולבת במצלמות און ליין למוקד

האח הגדול והחסכוני בראשון לציון: החל פיילוט שבמסגרתו הוצבו עמודי תאורה חסכונים שגם מדווחים מה קורה בטיילת

פורסם בתאריך: 24.2.19 11:34

בימים אלה, לפני פתיחת עונת הרחצה, הותקנו עמודי תאורה חכמה וסולארית בטיילת חוף בת ים, המשולבים במצלמות אונליין, שמחוברים לענן ולמערכת בקרה אוטונומית המנהלת את תפקוד מערכת האנרגיה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


השינויים הנרחבים בתאורה בראשון לציון נמשכים. לאחר החלפת נורות התאורה לנורות לד, שצפויות לחסוך לעיר שבעה מיליון שקלים לשנה והתקנת תאורה חכמה ב-18 מגרשים בעיר. הפרויקט החל לפני כשנתיים וצפוי להסתיים בתוך שלוש שנים. עד כה החליף אגף החשמל במינהל שפ"ע כעשרה אחוזים המהווים חיסכון של כ-700 אלף שקל בשנה.

גם בטיילת החל פיילוט שבמסגרתו עיריית ראשון לציון באמצעות החברה העירונית, החלו להתקין עמודי תאורה חכמים סולריים של חברת ד.א.ג סולאר בטיילת החוף העליונה.

עמודי התאורה המעוצבים והסולארים, משלבים טכנולוגיה חכמה: בכל עמוד מותקנת מצלמה חכמה, הפועלת אונליין, ומאפשרת גישה למוקד העירוני לצפייה ישירה. כמו כן, מאפשרים העמודים חיבור אמצעים נוספים המוזנים גם הם מאנרגיה סולרית. מעבר להכל, העמודים יהיו מחוברים למערכת בקרה אוטונומית המנהלת את תפקוד מערכת האנרגיה והתאורה.

 

בחברת ייזום ראשון, הסבירו כי טיילת חוף הים נבחרה לפיילוט, בשל התנאים הסביבתיים שבהם ניתן יהיה לבחון את עמידות המערכת ואת תפקודה באופן רציף, ללא תלות ברשת החשמל. ראש העירייה, רז קינסטליך, הוסיף כי העירייה תאמץ כל טכנולוגיה שתשפר את איכות השירות לתושבים, ובוודאי אם היא תורמת גם לחיסכון בקופה הציבורית.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר