השרה איילת שקד השיקה את הימין החדש בראשון לציון

לקראת הבחירות התקיים באולם מופת בראשון לציון אירוע הפתיחה של מפלגת הימין החדש, שבו התייחסה השרה גם לנושא בחינות הלשכה

פורסם בתאריך: 22.2.19 09:13

אירוע הפתיחה של מפלגת הימין החדש בראשון לציון נערך ביום רביעי, באולם מופת בעיר בהשתתפות כ-400 מתושבי העיר. באירוע לקחו חלק גם סגן ראש העירייה אבי חיים, המשנה לראש העירייה אסף דעבול, יו"ר הנהגת ההורים העירונית מיקי אלון ובעיקר תושבים רבים שבאו להכיר מקרוב את הנבחרת של הימין החדש, שאחד מאנשיה הוא חבר מועצת העיר לשעבר אוהד אוזן הממוקם בעשירייה השנייה ברשימה לכנסת.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


את הכנס ארגן צוות מטה הימין החדש בעיר והוא נוהל על ידי מקורבה של שרת המשפטים איילת שקד, איש העסקים הראשל"צי עופר צבוטרו. השרה עצמה הגיעה עם פמליית חברי הרשימה ובהם אלונה ברקת, חברת הכנסת שולי מועלם, אלוף המשנה מתן כהנא ורן בר יהושפט, ופתחה את האירוע עם פירוט הרכב הרשימה הכוללת 50 אחוז נשים בעשירייה הראשונה. שקד פרשה בפני הנוכחים את משנת הימין החדש באומרה כי נוכח העובדה שבנימין נתניהו ירכיב את הממשלה, חייבים לדאוג שיהיה לימין החדש כוח גדול על מנת לסייע לו להכשיל הקמת גוש משמאל.

לצד אלה סיפרה השרה שקד על הישגיה בתחום המשפט ועל הישגי השר נפתלי בנט בתחום החינוך, ולאחר מכן ענתה לשאלות מהקהל בנושאים שונים. בין השאר נמתחה ביקורת על השרה שקד בנושא מבחני הלשכה הקשים בשנה האחרונה ועל כך שסטודנטים למשפטים שילמו מאות אלפי שקלים על הלימודים שירדו לטמיון בשל נקודה אחת שמפרידה בינם לבין התואר הנכסף, והשרה הבטיחה לטפל בנושא.

גם אלונה ברקת נשאה דברים וחידדה את היעדים החברתיים שברצונה לקדם כפי שעשתה בהפועל באר שבע ובפריפריה בדרום הארץ. שולי מועלם דיברה על שירותי הבריאות לכולם ועל צביון המפלגה הערכית, ורן בר יהושפט סיפר על עיסוקו בתדמית המדינה בארץ ובעולם, תחום שאותו הוא מקדם בשנים האחרונות.

 

אלוף משנה (במיל') מתן כהנא, שממוקם במקום הרביעי ברשימת הימין החדש, ציין בדבריו ש"סיימתי את השירות שלי בסיירת מטכ"ל והחלטתי שאני רוצה להמשיך ולתרום למדינה. הצטרפתי לקורס טיס ושירתי כטייס קרב בחיל האוויר במשך 25 שנה נוספות שבמהלכן פיקדתי על טייסת אף-16 כולל במבצע 'צוק איתן'. את כל הרצון שלי לתרום במשך 28 שנה בשדה הביטחוני אני מביא איתי עכשיו לעולם הפוליטי והציבורי".

אוהד אוזן, חבר מועצת העיר לשעבר וכעת נציג רשימת הימין החדש מראשון לציון, אמר לשרה שקד ולנוכחים כי "כי פוטנציאל הכוח האלקטורלי בעיר הרביעית בגודלה עצום – השרה שקד דיברה על 12 מנדטים כיעד ריאלי, אך אנחנו נדאג להגיע ליותר מכך כדי שגם לראשון לציון יהיה נציג ח"כ מהרשימה". עוד הוסיף אוזן ואמר כי "מול כל  האיחודים ו'מעשי הכלאיים' שמסביב, רק הימין החדש הוא חליפה חדשה התואמת למידותיה של מדינת ישראל ועם ישראל, עם אמירות ברורות בתחומי החינוך, המשפט, המסורת והחברה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר