צילום אילוסטרציה: Jeremie86HUN / shutterstock.com
צילום אילוסטרציה: Jeremie86HUN / shutterstock.com

האם שהקליטה את הגננת מקללת את בתה: "נותרה צלקת"

האם שבינתיים העבירה את בתה הפעוטה למסגרת אחרת מתוסכלת: "אם היתה לי אפשרות הייתי נשארת עם הבת שלי בבית, אבל אני אם חד הורית ומפרנסת עקרית"

פורסם בתאריך: 20.2.19 15:28

"אני לא יודעת אם אצליח אי פעם לסמוך על מוסד חינוכי בלב שלם, האמון שלי נהרס והלב מדמם על כל הדברים שעברה הבת שלי שחלקם הקטן אני יודעת ועוד כאלה שלעולם לא אדע עליהם", כך אומרת אם לבת תשעה חודשים, ספגה על פי החשד קללות וככול הנראה גם מכות, כפי שעלה מהקלטות שנעשו בגן ונחשפו בחדשות 13.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


שלושה שבועות שהתה הפעוטה בביתה, מאז שהאם הקשיבה להקלטות, שבה נשמעת הגננת מראשון לציון צועקת ומקללת את הפעוטה. רק בימים האחרונים היא הועברה למסגרת אחרת. "היום היא נמצאת בהסתגלות", מספרת האם, "הפעוטון החדש שלה מרושת במצלמות, עם 11 סייעות וגננות והמלצות מצד הורים רבים. בכל זאת, אני לא שקטה. נותרה בי צלקת. אם היתה לי אפשרות הייתי נשארת עם הבת שלי בבית, אבל אני חד הורית ומפרנסת עקרית, בעלת עסק, ואין לי אפשרות להישאר בבית".

היא עדיין מתקשה להתגבר על ההלם והכעס שאחזו בה כששמעה את ההקלטות. "הבת שלי היתה חוזרת הביתה בכל פעם עם סימן אחר ותמיד היה סיפור או תירוץ. הגננת היתה אומרת שהיא נפלה כי היא כל הזמן מטפסת, אבל מכיוון שאני מכירה את הבת שלי ויודעת כמה היא טיפוס נוח, התפלאתי כל פעם מחדש וזה הדליק לי נורה אדומה", מספרת האם, "השיא היה כשהיא חזרה הביתה עם סימן של מכה בעין. באתי לקחת אותה מהגן והגננת הרימה אותה ואמרה לי: 'אל תבהלי'. כששאלתי איך זה קרה, הגננת אמרה לי שהילדה נפלה. אז ידעתי שאני לא משאירה אותה בגן הזה, אבל הייתי חייבת לדעת מה קורה שם, משהו בי כאמא לא נתן לי מרגוע".

"כששמעתי את ההקלטות", ממשיכה האם, "באותו הלילה לא הצלחתי להירדם. אחרי ששמעתי, מעשר בלילה ועד הבוקר היתה בי עירבוביה של בכי והלם וכעס, שלא ניתן לתאר. כל הזמן חשבתי מה עשו לבת שלי, למלאכית הקטנה שלי, שהיא רק בת תשעה חודשים ולא עשתה שום רע בחיים. אני לא מאחלת לאף הורה לעבור את הגיהנום שעברתי".

"הרחיקו את הגננת, אבל מה בהמשך? ההורים שהילדים שלהם נמצאים בגן מבוהלים. אני מבינה לגמרי אנשים שרוצים לקחת את החוק לידיים, אם אני צריכה ללכת למשטרה יום יום, אחרי שהבאתי להם הכל מוקלט והם לא עוצרים אותה, זה משגע. אדם אחר היה מגיע ומתפוצץ עליה, רציתי לעשות את זה, אבל ידעתי שאני זאת שאהיה מאחורי הסורגים והבת שלי תהיה מטופלת ברווחה אז לא עשיתי כלום".

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני לא מבינה איך לא מכניסים אותה לכלא
    בזיון למשטרה ולמדינה
    גועל נפש

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר