וילאם קרקר ובנו, מתנדבי "סיירת תיקונים"

מתי בפעם האחרונה עשיתם משהו בשביל מישהו?

תכירו את אנשי "סיירת התיקונים" שמגיעים לבתים של נזקקים, עוזרים, מתקנים ומשפצים

פורסם בתאריך: 20.2.19 11:06

"אין דבר כזה שאין זמן לעשות משהו טוב. אם רוצים, מוצאים את הזמן ויש כזה בשפע", כך אומר ויליאם קרקר, מתנדב ב"סיירת תיקונים". פרוייקט רווחה בראשון לציון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הפרוייקט פועל כבר כמה שנים, אבל עדיין זקוק למתנדבים.שירן לוסטינג, שמנהלת את המחלקה לעבודה קהילתית מספרת: "זה אחד הפרוייקטים היפים שלנו בעזרה לקהילה המוחלשת שמטופלת ברווחה". המתנדבים, היא מוסיפה, "הם בעלי מקצוע או עם ידע נרחב בתיקונים, אינסטלציה, ריצוף, תליית מדפים, איטום ועוד. הם מגיעים לבתים של אוכלוסיות שאין ביכולתם לשלם לאיש מקצוע, ומבצעים את העבודות, התגובות לפרוייקט נהדרות ומחממות את הלב, גם מצד המתנדבים וגם מצד הקהילה. נכון להיום יש כ-25 מתנדבים, הייתי שמחה אם יגוייסו עוד אנשים שרוצים להיות חלק מהעשייה".

ויליאם קרקר, שעובד כטכנאי שיניים בעיר, אחד המתנדבים הבולטים בפרויקט, מוסיף: "אם יש לילה שאני לא ישן טוב, אני יודע שמחר אתנדב ואעזור ואז אשן מצוין". זו השנה השנייה שקרקר מתנדב בפרויקט, הוא יודע לתקן ולשפץ ואנשים סביבו מכנים אותו בעל "ידי הזהב".

"אני נהנה לעזור לאנשים", אומר קרקר, "החיוך של האנשים שאני עוזר להם בסוף השווה הכל. היה לי מקרה של משפחה שהתגוררה בדירה של 40 מ"ר. בלילות היו נכנסים למשפחה עכברים לדירה כי הדירה הייתה מעין קראוון מאולתר, איתרתי לו את החורים וסתמתי אותם בצורה שלא יכנסו יותר עכברים לבית, הוא הודה לי מכל הלב, זה המעט שיכולתי לעשות עבורם".

מהצד השני, ישנם את אותם אנשים שמטופלים ברווחה וקיבלו עזרה ב"סיירת התיקונים". תושבת העיר, בת 60, מספרת: "אני אלמנה מספר שנים ואין לי ידע בתיקון של מדפים, כבר כמה שנים שכל פעם נופל משהו וצריך לסדר. אני אומרת לעצמי מחר, עוד שבוע, וככה מתרגלים למדפים והמגירות השבורים. פניתי לרווחה ואז הם סיפרו לי על הפרוייקט ושלחו אלי מלאך, תוך שעה הוא סידר לי את מה שהיה שבור זמן רב, הבית נראה סוף סוף מסודר, מאוד התרגשתי".

מעוניינים להתנדב? חייגו למחלקה לעבודה קהילתית 03-9689909

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר