צילום: באדיבות עיריית ראשון לציון

חביב הקהל: המשחק "משפחה גרעינית" של ראשון סטארט-אפ

שלב הסיכומים: הסתיים האקטון הגדול בעולם

פורסם בתאריך: 18.2.19 09:50

שלב הסיכומים: ראשון לציון לקחה חלק במרתון יצירת משחקים בינלאומי והייתה אחת מ-800 אתרים ברחבי העולם. זו הפעם הראשונה שמתחם ראשון סטארט-אפ לוקח חלק בהאקתון המשחקים הגדול בעולם.

האקתון Global Game Jam הוא למעשה מרתון של יצירת משחקים הנערך ביותר מ-100 מדינות במקביל וביותר מ-800 אתרים בעולם. בישראל התקיים השנה המרתון בחמישה אתרים: רמת גן, תל אביב, עומר, חיפה וראשון לציון, כאשר כל הקבוצות ברחבי העולם נדרשו לייצר משחק בתוך 48 שעות בלבד, בנושא "בית".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


באירוע שנערך השבוע באולם "התדר", בשיתוף אגף נוער וצעירים, הוצגו המשחקים המוצלחים ביותר שפותחו בהאקתון בכל המוקדים ברחבי הארץ, מול צוות מקצועי. המשחק שנבחר כ"חביב הקהל" הוא "משפחה גרעינית" שפותח בראשון סטארט-אפ.

את המשחק פיתחו יוני פינטו ועומר צדוק שעמלו על התכנות, מור סדרו על המוזיקה, עידן רוז וליאור שריד על העיצוב, האיור והגרפיקה של המשחק.

מנהל מתחם ראשון סטארט אפ, מוטי קופיטו, סיכם: "שמחנו לארח את האקתון המשחקים הגדול בעולם במתחם הסטארטאפים שבעיר ולקיים לראשונה אירוע סיכום שאיגד את כל המתחמים שלקחו חלק בארץ. הצלחנו להוציא קצת את בני הנוער ממשחקי הקונסולות ולחשוף אותם לתעשיית המשחקים העצמאיים, שממשיכה להתפתח בעולם. אנו מקווים שאירוע האקתון  השנתי בראשון לציון יהווה את תחילתה של מסורת חדשה בעיר".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר