צילום: באדיבות דוברות עיריית ראשון לציון

מונה יועץ לראש העירייה לקידום הקהילה האתיופית: "העיר תהיה דוגמה"

מארשט סלילך, בן 29 מרמת אליהו, ניהל את המתנ"ס בשכונה במשך כשש שנים: "אני מחובר לקהילה וחי אותה"

פורסם בתאריך: 17.2.19 18:25

לראשונה ראשון לציון: מונה יועץ ראש עירייה לקידום קהילת יוצאי אתיופיה. ראש העירייה, רז קינסטליך, הודיע היום (ראשון) על מינויו של מארשט סלילך, בן 29, לתפקיד.

לאחר ההכרזה על המינוי אמר סלילך: "לא הייתי מקבל את התפקיד רק בשביל התואר. התחברתי למטרות ולחזון של ראש העירייה שנכון ופתוח לקדם את הנושאים של הקהילה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


סלילך, תושב שכונת רמת אליהו, נשוי ואב לשניים, התמודד בבחירות האחרונות כמספר 2 בסיעת "אחדות" עם טל נאור. בעבקר הוא ניהל ניהל את יחידת הילדים והנוער במתנ"ס שבשכונה. תפקיד אותו עשה במשך כשש שנים. כיום הוא מנהל את תחום נוער וצעירים בעיריית פתח תקווה, לצד סיום התואר השני במדיניות ציבורית וממשל באוניברסיטת בר אילן.

הוא מעורה היטב בקהילה האתיופית בעיר. "אני חי קהילה ומחובר אליה. זה משהו בדמי, שורשי ובתוך תוכי". במסגרת תפקידו כיועץ, סלילך יהיה אחראי לקידום וחיזוק הקהילה במגוון תחומי התרבות, החינוך, הספורט והנוער ועוד. נוסיף עוד כי במסגרת תפקידו הוא מונה גם למ"מ יו"ר ועדת זכויות הנוער והצעירים בראשון לציון.

קינסטליך אמר במסגרת ההכרזה על המינוי כי דלתו פתוחה בפני הקהילה האתיופית לכל עניין. "ראש העירייה פתוח ונכון לקדם את הנושאים של הקהילה האתיופית, זה לא מובן מאליו", מוסיף סלילך, "ראשון לציון תהיה הפנים של החברה הישראלית לערים אחרות, הדוגמה הכי טובה לשילוב הקהילה וקידום הצרכים שלה".

סלילך התייחס גם לקורס ללימוד אמהרית שנפתח במרכז הצעירים, ואמר: "זה מדהים בעיניי, אלו התהליכים שאני מדבר עליהם, יוזמה מבורכת".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר