שכונת רביבים

תושבי רביבים: חגיגות ערב שבת של הדתיים הפכו למטרד. צפו:

לתושבים בשכונת רביבים בראשון לציון נגמרה הסבלנות: "אם אדם חילוני היה מדליק להם קריוקי ליד הבית גם להם זה היה מפריע"

פורסם בתאריך: 14.2.19 14:26

תושבי שכונת רביבים בראשון לציון מתוסכלים: לטענתם, שעות הערב של ימי שישי הפכו לסיוט, שמונע מהם לנוח ומפריע לארוחות המשפחתיות בבתיהם. הסיבה, כך הם מספרים: בחודשים האחרונים, עם סיום תפילת ערבית בשעה שש בערב, יוצא מספר לא מבוטל של אנשים דתיים מבית הכנסת של חב"ד בקרית קאליב ובמשך כשעה שרים ברחובות ומתפללים בקול. לטענת השכנים שגרים בסביבה, הדבר הפך למטרד, והם מבקשים להשיב את השקט לשכונה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מיכאל ניימן שגר בשכונת רביבים מספר כי "הדבר קורה כבר כמה חודשיים. זה לא אירוע חד פעמי, ונראה שהתופעה תופסת תאוצה ובכל פעם יש יותר ויותר אנשים במקום. אני גר בקומה שביעית והרעש נשמע טוב גם בביתי, למרות שהם מתאספים בגינה ציבורית שלא צמודה לבניין שלי. בשבת האחרונה הוזמנה משטרה למקום שפיזרה את האנשים. התופעה הזו חייבת להיפסק. אנשים יושבים לארוחות ערב שבת, מחפשים קצת שקט בסוף השבוע, יש קשישים ותינוקות בבתים האלה וצריך להתחשב בכולם למרות שמחת השבת".

"אין לאף אחד בשכונה שנאה או בעיה עם הציבור החרדי", טוענת תושבת רביבים, "הם רוצים לרקוד ולשיר, לנופף בדגל הצהוב עם הכיתוב 'משיח', וזה בסדר גמור, אבל להפוך את זה כל שישי ושבת למנהג עם שירה של המון רב בלב השכונה – זה כבר דבר אחר. יש להם בית כנסת לחב"ד בתוך קרית קאליב, שבתוכו יעשו כרצונם, לא על חשבון השקט של כולנו. אם אדם חילוני היה מדליק להם קריוקי ליד הבית גם להם זה היה מפריע. חיה ותן לחיות".

כך נשמעות החגיגות בשכונה:

 

הרב אדיר סלמה, רב שכונת רביבים, אמר בתגובה על הדברים, למרות שלדבריו החוגגים לא הגיעו מבית הכנסת שלו: "קשה לי להאמין שמדובר בשעה שלמה של רעש. יש 12 פסוקים, שכנראה בסיום התפילה האנשים אומרים בחוץ תחת שמחה ביום שישי ואלה לוקחים בדיוק רבע שעה. חלק מהפסוקים מוכרים לכל יהודי כמו 'שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד'. קשה לי להאמין שיש יהודים שפסוקים אלה בכמה דקות מפריעים להם. בכל אופן, ביום שישי הקרוב אצא למקום כדי לראות ולשמוע את הדברים ולהבין על מה מדובר. תנועת חב"ד תמיד עם אהבה ושלום".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. טוב שעברנו

    גרנו ליד קהילת קאליב 10 שנים. כל שישי שבת אותו סיוט. צופרי שבת….עדלרידע כל שישי בערב ושטיפת מוח לילדים בגני השעשועים בשבת!!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר