טיסה מטוס
צילום אילוסטרציה: shutterstock

עיריית ראשון לציון בפנייה לבג"צ: דורשת חלק מהכנסות הנתב"ג

שר הפנים ושר האוצר ייאלצו להסביר לבית המשפט מדוע ראשון לציון וחולון שסובלות ממסלול המטוסים, אינן מקבלות חלק מההכנסות, כמו רשויות אחרות

פורסם בתאריך: 13.2.19 10:05

עיריות ראשון לציון וחולון עתרו לבג"צ בדרישה לקבל חלק מחלוקת ההכנסות מנתב"ג. זאת בטענה כי הליך קבלת התקנות לחלוקת ההכנסות מנתב"ג נראה כמחטף של ערב בחירות. בפנייה, שהוגשה על ידי עו"ד דותן שני ועו"ד יורם זמיר, מבקשות ראשון לציון וחולון מתן צו על תנאי וצו ביניים נגד שר הפנים ושר האוצר, על מנת לתקן או לבטל את התקנות המפלות אותן, שכן אינן נכללות בחלוקת הכספים, שלא כמו רשויות מקומיות אחרות.

הרשויות המקומיות שיקבלו חלק מהכנסות נתב"ג הן בת ים, לוד, יהוד נווה מונוסון, בני ברק, אור יהודה, רמלה, אלעד, מודיעין מכבים רעות, בית דגן, שוהם, גבעתיים, תל אביב, רמת גן וקריית אונו וכן המועצות האזוריות חבר מודיעין ושדות דן, שגם נגדן הוגשה העתירה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בפנייה ראשון לציון וחולון מעלות טענות נגד הליך החקיקה המהיר,וההתעלמות מכך ששתי ערים אלה ותושביהן סובלים ממסלולי המטוסים, אך לא מקבלות כל תשלום מהמדינה רק משום שיש להן איתנות כלכלית שהן מנהלות את כספי הציבור באחריות.

בעתירה מבקשות הרשויות לתת צו על תנאי המורה לשרי הפנים והאוצר לנמק מדוע לא יבוטלו תקנות ההתייעלות הכלכלית שניתנו בהליך פגום.

כמו כן, ביקשו העותרות מבית המשפט להוציא מלפניו צו ביניים שימנע את יישומן של התקנות עד להכרעה הסופית בעתירה ולמעשה ימנע את החלוקה של כספי התקציב לשנים 2018 ו-2019.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר