הקורס במרכז הצעירים. צילום: דוברות עיריית ראשון
הקורס במרכז הצעירים. צילום: דוברות עיריית ראשון

איך נולד הקורס ללימוד אמהרית במרכז הצעירים שזוכה לביקוש נאה

האחות שרוצה לתקשר טוב יותר עם מטופלים, הצעיר שהתחתן עם בת העדה האתיופית והצעירים שמבקשים לחזור לשפת האם, הם חלק ממשתי הקורס החדש במרכז הצעירים

פורסם בתאריך: 11.2.19 19:06

קורס הכרות עם השפה האמהרית נפתח במרכז הצעירים בראשון לציון. הקורס, הכולל עשרה מפגשים ללימוד השפה האמהרית, מיועד לצעירים מעל גיל 18 ובשלב הראשון ינוסה כפיילוט.

במרכז הצעירים מציינים כי הקורס עשוי לתת מענה לצעירים שמעוניינים ללמוד את השפה, בהם צעירים בני העדה האתיופית שמעוניינים לתקשר בצורה טובה יותר עם בני משפחתם המבוגרים וכן למעוניינים ללמוד את השפה לצרכים אישיים או צורכי עבודה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הקורס מתקיים בשיתוף מרכז צעירים ראשון לציון, מנהל קהילה, אגף נוער וצעירים, האגף לטיפול וקידום נוער וצעירים, הג'וינט-אשלים ומשרד הרווחה.

"הצורך בפתיחת קורס מסוג זה הגיע מהצעירים עצמם", אומרת שירי דלל, רכזת תוכנית "בשבילי" במרכז הצעירים, שמספרת: "פנה אליי בחור שאשתו היא בת העדה האתיופית והוא רצה ללמוד את השפה על מנת לתקשר טוב יותר עם בני משפחתה, ובעקבותיו הגיעו פניות נוספות".

עד כה במרכז לצעירים מספרים כי בין הנרשמים גם אחות שמעוניינת לתקשר טוב יותר עם מטופליה, צעירים בני העדה האתיופית וכאלה שנשואים לבני או בנות העדה. "קורס הזה הוא פיילוט ואנו מקווים שבעקבותיו יפתחו קורסים נוספים. המחזור הנוכחי כבר מלא, אבל ניתן כבר עכשיו להירשם למחזורים הבאים", מסכמת דלל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר