מתחם היס פלאנט. צילום: יח"צ
מתחם היס פלאנט. צילום: יח"צ

תושבי נווה ים, מתכוונים להגיע ליס פלאנט בתחבורה ציבורית? כדאי שתחשבו מסלול מחדש

תושבי נווה ים שעובדים ומבלים במתחם הקניות והבילויים הופתעו לגלות שקווי האוטובוסים שינו את מסלולם

פורסם בתאריך: 9.2.19 17:08

מתחם היס פלאנט מושך אליו תושבים רבים. המקום מספק אתר בילויים, שופניג ותרבות, וגם מקום תעסוקה ללא מעט תושבים. אלא שתושבי נווה ים שמשתמשים בתחבורה ציבורית, נאלצים לעשות דרך ארוכה מהרגיל כדי ליהנות מהמתחם. הסיבה: קווי האוטובוס 6, 7 ו-8 של אגד קיצרו את מסלולם, וכבר אינם נוסעים ליס פלאנט.

דביר אוברג, תושב העיר שמתגורר בנווה ים ועובד במתחם היס פלאנט, הופתע משינוי המסלול. "עליתי לאוטובוס קו 7 כהרגלי, וכשהנהג הגיע לאלקטרה הוא ביקש מכולם לרדת והודיע שזאת תחנה אחרונה. הייתי המום ושאלתי איך אני אמור להגיע למתחם היס פלאנט, הנהג השיב שהוא מתנצל, ושאני יכול להמשיך או לקחת אוטובוסים שונים, בערך שניים-שלושה ולהחליף כל כמה תחנות. עם בגדי העבודה התחלתי לצעוד ברגל במשך 40 דקות, הגעתי לעבודה מזיע כולי".

אוברג פנה לחברת אגד ולעיריית ראשון לציון בנושא, וביקש להבין כיצד הוחלט על שינוי המסלול, מבלי שניתנה כל התראה לציבור הנוסעים, על שינוי מסלולם של שלושה קווים בצירים מרכזים, שנוסעים בתידרות גבוהה בשל השימוש שנעשה בהם.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מנהל אשכול ת"א והמרכז בחברת אגד, יניב שלום, מסר ל"השקמה ראשון לציון": "עבודות התשתית באזור יס פלנט הובאו לידיעתנו והשינויים בתחבורה הציבורית הכרחיים. השינויים תואמו ואושרו על ידי משרד התחבורה ועיריית ראשון לציון. ככל שמשרד התחבורה ינחה אותנו להפעיל תחבורה ציבורית במתכונת שונה – נפעל בהתאם להנחיותיהם. עוד אציין שהמצב צפוי להסתדר ולשוב לקדמותו עם סיום העבודות במתחם היס פלנט".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "במסגרת עבודות פיתוח ותשתיות במתחם האלף, תתבצע חסימה של הכביש בחודשים ינואר-פברואר. מועד זה נבחר לאחר בחינת היקף הפעילות במקום. בחודשים אלו קיים צמצום משמעותי בפעילות המסחרית של אזור הבילויים, בדגש על הסופרלנד ומתחם ההופעות הלייב פארק המושבתים בפעילות בחודשי החורף".

"אנו מתנצלים על אי הנוחות ופועלים על מנת לצמצם עד כמה שניתן את הגבלות התנועה ולהימנע מהפרעה לשגרת היום".

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מה עם העובדים במתחמים האלה?

    חבל שהעירייה ומשרד התחבורה לא מספקים חלופה הגיונית.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר