חנייה
צילום אילוסטרציה: shutterstock

מה הבעיה שלכם? הצומת מסוכן והחניה חסומה

כמה דוחות ניתנו בשנה האחרונה לבעלי כלבים שלא אספו אחריהם והאם יטופל הצומת שמסכן נהגים? גם השבוע: אתם שאלתם - אנחנו בדקנו

פורסם בתאריך: 9.2.19 10:35

זהירות, צומת מסוכן

צומת הרחובות ויניק ודרובין הבעייתי ומסוכן מאוד להולכי הרגל ולנהגים. בהיעדר אכיפה ראויה, כלי רכב חונים במקומות אסורים סמוך לצומת, מסתירים את שדה הראייה, דבר שמהווה סכנה. יש להגביר אכיפה באזור ובאופן דחוף.

תגובת העירייה: "פקחי החניה של החברה לביטחון וסדר ציבורי מגיעים לשכונות ואזורי המגורים רק בעקבות קריאות של תושבים, שפנו למוקד 106. הם אוכפים עבירות חניה חריגות, חסימות, חניות נכים וכאלו שעלולות להוביל למצב של סיכון חיים".

למה אין אכיפה במגרשי החניה?

לא פעם אני נתקל בתופעה שבמגרשי החניה הענקיים באזור קניון הזהב ודרומה לו, כלי רכב חונים גם על מעברים וחוסמים אותם. למרות שיש מקומות חניה רבים, כלי הרכב שמחפשים חניה רבים עוד יותר. על העירייה לבצע אכיפה גם בתוך מגרשי החניה כדי למנוע מצבים לא נעימים של נהגים ששבים לרכבם ומוצאים את המעבר ליציאה – חסום.

תגובת העירייה: "פקחי החניה של החברה לביטחון וסדר ציבורי מסיירים בכל רחבי העיר ומבצעים אכיפה כנגד עבירות חניה שעלולות להוביל למצב של סיכון חיים. כך מתקיים גם באזורי הבילוי והתעשייה. במידה שנתקלת בעבירת חניה, ניתן לדווח למוקד העירוני בזמן אמת. פקחים יגיעו מיידית למקום".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


צואת כלבים בכרמים

אני יודע שבעיית צואת הכלבים מוכרת בכל מקום, רבים מתלוננים עליה והיא מהווה פגעה באיכות החיים. ובכל זאת, נדמה לי שבעיה זו כמו בשכונת כרמים עברה כבר את כל הגבולות. אני מבקש אכיפה רצינית ביותר של העירייה נגד בעלי הכלבים, במיוחד ברחוב זמורה בשכונה.

תגובת העירייה: "העירייה עושה רבות למגר את התופעה לפיה בעלי כלבים אינם אוספים את צואת כלביהם, הקימה פארקים לכלבים בשכונות העיר, מובילה קמפיינים פרסומיים לבעלי הכלבים לאסוף אחריהם את צואת כלביהם ומבצעת אכיפה. רק השנה נרשמו יותר מ-2,100 דוחות בנושא. לאור הפנייה, צוותי האכיפה הונחו לבצע אכיפה מוגברת בשכונת כרמים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר