עיריית ראשון לציון
עיריית ראשון לציון

לכבוד יום המשפחה: עובדי עיריית ראשון לציון יעבדו מחר פחות

ראש העירייה, אב צעיר בעצמו, הודיע ליותר מ-4,000 עובדי העירייה ושלוחותיה על קיצור יום העבודה לטובת זמן איכות עם המשפחה. ויש בשורה עם לתושבי העיר: מדי שבוע פעילויות חינם לילדים ולכל המשפחה בלובי העירייה

פורסם בתאריך: 4.2.19 12:56

לכבוד יום המשפחה, הודיע ראש העירייה, רז קינסטליך, כי העובדים ייצאו שעה מוקדם, כדי לבלות עם בני משפחתם. "תבלו עם הילדים שלכם, תעניקו להם תשומת לב. הזיכרונות הכי עמוקים שלנו מהילדות נוגעים לרגעי משפחה", הודיע קינסטליך ליותר מ-4,000 העובדים בעירייה ובשלוחותיה בעיר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


את ההודעה הוציא היום (שני) קינסטליך לקראת יום המשפחה שיחול מחר. קינסטליך, אב צעיר בעצמו, הסביר: "הזכרונות הכי עמוקים שלנו מהילדות נוגעים לרגעי משפחה. זו הזדמנות מצוינת עבור כל אחת ואחד מאתנו לעצור ממרוץ החיים ולבלות זמן איכות עם המשפחה. תבלו עם הילדים שלכם, תעניקו להם תשומת לב ותיהנו עם אלו שתמיד שם בשבילכם".

יצויין כי המחווה של קינסטליך אינה כוללת את עובדי ההוראה.

בנוסף, הודיע קינסטליך כי בימי שלישי יהפוך לובי העירייה למרכז שבו יתקיימו אירועים ופעילויות תרבות לכל המשפחה, בהם הצגות, שעת סיפור, סנדאות יצירה ושירה בציבור.

המיזם "שלישי בעירייה" יחל כבר בשבוע הבא, ב-12 בפברואר. בעירייה מסבירים כי המיזם נועד לקרב את התושבים לעירייה, ולא רק בצד הפורמאלי. האירועים יתקיימו ללא תשלום, בכל יום שלישי בשעות אחר הצהריים, יהפוך הלובי למרכז תרבות לכל תושבי העיר בכל הגילאים, כולל הצגת ילדים מדי שבוע שלאחריה תתקיים סנדת יצירה ובכל יום שלישי אחרון של החודש, בשעה שבע בערב תתייקם שירה בציבור, עם איל וגילה כהן תושבי העיר, והאקורדיוניסט עוזי רוזנבלאט.

ביום שלישי הבא תתקים הצגת ילדים "כספיון וכספיון בסכנה" מאת  דליה סגל, המיועדת לגילאי 3-7. בתום ההצגה תיערך סדנת פלסטלינה בשעה חמש אחר הצהריים, לאחר מכן סדנת יצירה.

ראש העירייה, רז קינסטליך, מסר: "אני מזמין את כל הילדים והמשפחות להגיע ל"שלישי בעירייה" וליהנות מחוויה תרבותית מיוחדת. חשוב לי מאוד לחבר את התושבים לעירייה ולדעת שלעירייה לא מגיעים רק כדי לשלם חשבונות או להסדיר הרשמה לבית הספר. העירייה היא קודם כל של התושבים ופועלת עבורם".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר