אלי חג'בי. צילום: עצמי

סגן ראש העירייה לשעבר, אלי חג'בי: זקוק לסיוע כספי להשתלת כליה

חג'בי, הזקוק בבהילות להשתלת כליה בחו"ל, יצא בקריאה נרגשת לתושבי ראשון לציון: "במשך שנים ארוכות עמדתי לצדכם בזמנים טובים ובזמנים רעים. רצה הגורל והיום אני זקוק לעזרתכם"

פורסם בתאריך: 3.2.19 09:47

הידרדרות במצבו הבריאותי של אלי חג'בי, דמות מוכרת בראשון לציון שכיהן כסגן ראש העירייה וכחבר מועצה במשך שני עשורים. חג'בי, שסובל מפגיעה בתפקוד שתי כליותיו בעקבות דלקת ריאות סמויה, שבה לקה לפני שש שנים, אינו יכול להמתין להליך ההשתלה בבארץ, שמאלץ את החולים לחכות זמן רב עד שיימצא תורם. זאת, משום שמצבו מורע מרגע לרגע, ולכן נאלץ לפנות להשתלה בחו"ל שעלותה הגבוהה עומדת על כ-650 אלף שקלים. בעקבות כך פונה כעת חג'בי לתושבי העיר בבקשה: עזרו לי להציל את חיי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


חג'בי בן ה-65, נשוי, אב לשלושה וסב לשניים, מספר כי לצד ההמתנה הממושכת שנכפית על החולים בארץ שזקוקים להשתלת כליות, ההליך מחייב לעבור דיאליזה לפני ההשתלה, מה שלדבריו מחליש עוד יותר את תפקוד הכליות. "בארץ אין זכאות להשתלת כליה אם לא עברת דיאליזה כמה שנים", הוא מספר, "ומה שקורה זה שמחלישים את הכליות עם הטיפולים האלה, ואז, כשכבר מגיע תורם, לעתים המצב הבריאותי כבר לא מאפשר השתלה. בגלל המצב הזה ובהמלצת הרופא המטפל שלי הוחלט לעבור בחו"ל את ההשתלה".

 

מאחר שהזמן הוא קריטי מבחינתו של חג'בי, הוא אינו יכול להמתין עד שיימצא תורם בהליך הרגיל בארץ ולכן גייס את כל חסכונותיו, אולם עדיין חסר לו סכום כסף לא מבוטל. "הפנייה הזו אליכם לא קלה לי", הוא מתוודה, "במשך שנים ארוכות עמדתי לצדכם בזמנים טובים ובזמנים רעים. רצה הגורל והיום אני זקוק לעזרתכם. אני פונה אליכם בעקבות צורך דחוף בהשתלת כליה וזאת בעקבות הידרדרות חמורה בתפקודן של שתי כליותי".

חג'בי כיהן כסגן ראש העיר ראשון לציון בתקופת ניצן והמשיך כחבר מועצה בתקופת דב צור. הוא מוכר בעיר בשל תרומתו הרבה לתושבים, ולאחר שנודע על מצבו הבריאותי הוא מעיד שאין איש שלא ניגש אליו ושואל לשלומו, מחבק אותו ומאחל לו החלמה מהירה. "שנים עזרתי לאנשים בעיר", הוא מספר, "דור שלם שאני כאן, ועכשיו עם הקושי, תורי לומר: עזרו לי בחזרה. לא חשבתי מעולם שאצטרך ומעולם לא רציתי להיות בצד המקבל אלא תמיד בצד הנותן, אך אין לי דרך אחרת לומר זאת – אני זקוק לעזרה כספית, וכל תרומה תתקבל בברכה".

פרטי חשבון בנק לתרומות עבור אלי חג'בי: בנק בינלאומי (31), סניף 032, מס' חשבון: 845191.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר