חן חלפון. צילום: פזית גואטה
חן חלפון. צילום: פזית גואטה

"יומנה של רווקה": הדייטים מתסכלים אז למה לא לכתוב ספר?

חן חלפון מראשון לציון, כתבה פוסט תמים בפייסבוק על חיי הרווקות, והפכה לשם החם בעולם הרווקים והרווקות בישראל עם קבוצה של יותר מ-70 אלף חברים וחברות, לא מעט תובנות מעולם הדייטים ואפילו ספר "יומנה של רווקה"

פורסם בתאריך: 1.2.19 10:37

איך פוסט אחד הופך לבית של שידוכים עבור עשרות אלפי רווקות ורווקים שמחפשים אהבה? תכירו את  חן חלפון, בת 30 פלוס מראשון לציון, בלוגרית ואושיית רשת שמנהלת את קבוצת הפייסבוק "יומנה של רווקה", שבה חברים  יותר מ-70 אלף רווקים ורווקות. בקבוצה משתפת חלפון את עוקביה הרבים במסע האישי שלה למציאת אהבה, שבמהלכו היא נתקלת ברגעי אושר ושמחה אך גם בלא מעט אכזבות, תסכולים ומכשולים. בין לבין, כשהיא חולמת על האביר המושלם על הסוס הלבן, ותוהה בקול על הפער בין הציפיות למציאות.

ההצלחה האדירה ברשת הובילה לספר, וכעת משיקה חן חלפון את ספרה הראשון, "יומנה של רווקה", שבו היא מספקת נקודת מבט אישית על חיי הרווקות בישראל בעידן הרשתות החברתיות. היא כותבת על חוויותיה האישיות, ולא פעם מביאה גם את הפן הגברי במטרה לנסות ולגשר על הפערים בין שני המינים. הספר מספק שלל סיטואציות של חיי הרווקות: דייט ראשון, סקס בדייט ראשון, מגורים משותפים וגם ולא פחות חשוב: איך הכי נכון לסיים מערכת יחסים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בדרכה השנונה, המתובלת בלא מעט הומור, מספקת חן לקוראיה הצצה לפרשנות הנשית והגברית של אותה הסיטואציה בדיוק, ומעניקה להם אפשרות להיחשף, בין המילים, לאופן החשיבה השונה בין שני המינים ולפערים בגישות ובתפיסת העולם, אלה שהופכים את החיפוש אחר הזוגיות למסע מאתגר ומורכב כל כך. בספרה היא גם מסייעת לרווק ולרווקה המתחילים להבין את נקודת המבט של שני המינים ובכך לנסות לגשר על הפערים האלה, ולצאת מוכנים עם ארגז כלים המותאם לעידן שבו אנו חיים אל המסע לחיפוש אחר אהבה שתוביל לזוגיות מאושרת.

חן חלפון. צילום: פזית גואטה

"הרעיון היה ממקום אישי שלי", מספרת חן חלפון, "הייתי רווקה המון זמן, יצאתי להמון דייטים וראיתי איך שני הצדדים מתנהלים באפליקציות של ההיכרויות. בהמשך החלטתי שאני כותבת על זה פוסט, שהוא מין מבט מפוכח כזה על עולם ההיכרויות. הרגשתי שזה מסוג הדברים שאף אחד לא מוכן להודות שהוא חלק ממנו, והחלטתי לקפוץ למים העמוקים".

כשהתגובות הגיעו החלו לזרום והפוסט הפך להיות ויראלי. בעקבות התגובות הרבות היא החליטה לפתוח קבוצה בפייסבוק ולספר את קורותיה. "תוך יומיים היו לי יותר מ-700 חברים בקבוצה והמספר עלה בקצב מטורף עד שזה הגיע ליותר מ-70 אלף חברים שכיום גם הם משתפים בחיים שלהם", היא מספרת.

אחרי כל כך הרבה דייטים, מה הדייט הכי הזוי שהיה לך?

"וואו, היו לא מעט, אבל לדעתי ההזוי ביותר היה עם בחור שבמהלך השיחה הגענו לנושאים מאוד אישיים והוא התחיל לבכות ולספר שהחיים שלו ממש על הקרשים. לא ממש ידעתי מה לעשות עם זה".

והדייט הכי טוב?

"אני חושבת שדייט ספונטני הוא הדייט הכי טוב – לשבת עם בן אדם בלי הרבה שאלות ומחשבות, לשתות ולדבר. זה הדבר הכי טוב שיכול להיות בדייט, והיו לי כמה כאלה".

אפרופו דייטים הזויים, יש  משהו שלא תכתבי עליו?

"אין משהו שאני לא אכתוב בנוגע לחיי הדייטים. הקבוצה שלי מדברת בדיוק על זה, אז למה לא לשתף בעצם?".

ואם כבר גורו – מה את ממליצה לא לעשות בדייטים?

"אין כללי 'עשה ואל תעשה' ואין אמת אחת, אבל בכל זאת יש משהו שלא כתוב – מי משלם".

ומי משלם?

"הבחור, אלא מה? זה המקום שלו לשלם בדייט ראשון. מגיע לנו. הגבר צריך לשלם ולהיות דומיננטי ואסרטיבי. אנחנו, הנשים, מחפשות את הג'נטלמן שיוכיח את עצמו".

והעיקר, את כבר בזוגיות?

"לא. וגם  אם כן, עדיין הייתי כותבת את "יומני הרווקה, יש כל כך הרבה רווקים ורווקות וזו קהילה ענקית שאני בראשה והרעיון הוא לעזור ולשתף'".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר