מירב חן. צילום: עצמי

יומיים לפני החתונה גילתה: זה לא הגבר שבו התאהבה

מירב חן, אם חד הורית, כבר חשבה שמצאה את אהבת חייה כשהכירה בפייסבוק את הגבר שהציע לה נישואים תוך שלושה חודשים. את ההמשך לא יכלה לדמיין, כשלפני החתונה גילתה מסכת של שקרים, כמעט הפסידה את ביתה ונותרה עם חובות

פורסם בתאריך: 30.1.19 13:49

"לעולם לא חשבתי שאגיע לסיטואציה כזו", מספרת מירב חן, "ראיתי תוכניות טלוויזיה על הונאה והתחזות, אבל זה היה רחוק ממני שנות אור. היום אני יודעת שאפשר להפיל כל אחת בפח, ואני כאן כדי לומר בקול רם: תיזהרו ממנו כדי ששום אשה לא תיפגע יותר מהגבר הזה".

חן, אם חד הורית, חשבה שמצאה את אהבת חייה. תוך שלושה חודשים דודי טריקי, הגבר שהכירה, הציע לה נישואים, קנה להם כביכול בית מפואר, הזמין לה ולבנה רכבי יוקרה, הוציא טבעת, הם סגרו אולם – ורגע לפני שמכרה את ביתה לטובת הנישואים החדשים והפסידה את דירתה, היא גילתה שהכל היה כנראה תרמית אחת גדולה, ושהיא נפלה להונאה של אדם שייתכן שמתנהל כך מאשה לאשה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"הכרנו דרך הפייסבוק", מספרת מירב חן, "הוא פנה אלי והיה נראה לי גבר נאה. המשכנו משם לפגישה ראשונה. הוא סיפר לי שהוא עובד כקבלן, ובמשך כל הדייט היו מיליון טלפונים – מזכירות מתקשרות, בעלי עסקים מצלצלים, והוא מוכר וקונה והכל בסכומים מטורפים. במקביל הוא סיפר לי על הבת שלו שהוא מגדל לבד, ולבי יצא אליו, כמה הוא אבא מדהים. חשבתי שזהו, המסע שלי לחיפוש האחד הסתיים ושהסוף טוב ואפילו מעולה".

לטענתה לאחר ימים ספורים של היכרות לקח אותה טריקי לסוכנות מרצדס והזמין רכבים לה, לבנה ולו עצמו.  "הוא אמר לי שאוהב אותי ושאני האשה של חייו", מספרת חן, "למרות שלא רציתי כי יש לי רכב חדש שקניתי לא מזמן, אבל הוא התעקש. הוא אמר שעד שיגיעו הרכבים ניסע באוטו שלי, וככה הוא היה מתנייד עם האוטו שלי. משם הוא כבר הציע לי נישואים. הכל קרה כל כך מהר שהיום, כשאני משחזרת את זה, אני באמת לא מבינה איך הגעתי למקום הזה בזמן כל כך קצר".

בהמשך התחילה חן להרגיש שמשהו לא בסדר. "הוא הכיר את המשפחה שלי ואני את שלו", היא משחזרת, "אבל משהו התחיל לנקר לי שיש בעיה. התחילו להידלק נורות. זה התחיל בכך שהוא לקח לי את הרכב לסידורים ואמר שזה עד שיגיעו המכוניות שהזמין. לאחר תקופה הוא אמר שגנבו לו את הארנק ושהיו בפנים צ'קים וכרטיסי אשראי, ולכן אין לו כסף עד שילך להוציא חזרה מהבנק אשראי וצ'קים. הכרטיס שלי גוהץ כמה פעמים ללא אישורי. בכלל, מדובר על אדם שמציג את עצמו כאיש עסקים מהשורה הראשונה, אז לא אמורה להיות לו בעיה להשכיר רכב עד שכביכול יגיעו המכוניות".

הדאגה שהחלה להתעורר אצל מירב חן לא הסתכמה במכוניות. הנורה הכי אדומה ומהבהבת היתה הבית הפרטי שטריקי לקח אותה לקנות. הם חתמו יחד על זיכרון דברים, ולאחר מכן הוא הורה לה למכור את הבית שלה. "למזלי לא מכרתי את הבית וניצלתי", היא מספרת, "אחרי תקופה קצרה התקשרתי לאשה שמכרה לנו את הבית והיא אמרה שהעסקה בוטלה, כי הוא היה צריך להעביר סכום של כסף עם הזיכרון דברים, ושהוא לא עשה זאת, לכן אין עסקה. הייתי בהלם חיי, ואז ירדו לי כל האסימונים, במיוחד לאור העובדה שהוא פברק מסמכים מהבנק שלפיהם הוא כביכול כן עשה את ההעברה. למזלי זה קרה יום לפני החתונה, כשאני צריכה ללכת למקווה. שלחתי הודעות לכל המוזמנים שאני מתנצלת אבל החתונה בוטלה, ושאסביר הכל כשאאסוף כוחות. המטרה שלו היתה כנראה שנתחתן, נפתח חשבון משותף ולאחר מכירת הבית לקחת את הכסף ולהיעלם".

חן מספרת ש"נשארתי עם חובות שהוא השאיר לי כזנבות – צ'ק לשוק האפור על סך 16 אלף שקל שמתברר שמסתובב שם, חוב גדול למכולת, חוב על ביטול האולם משום שהוא לא השאיר צ'קים לביטחון כי אמר שהארנק נגנב לו ולכן הצ'קים על שמי, והרבה עוגמת נפש שזה יותר מכסף, כי אין לי מושג איך להאמין בגבר מכאן והלאה".

היא מסכמת ש"בדיעבד הכל היה שקר מהרגע הראשון. אני נזכרת שיומיים אחרי שיצאנו הוא שלח לי תמונה של מרצדס שעברה תאונה וכתב לי: 'אל תשאלי, עברתי תאונת דרכים', ולימים גיליתי שזאת תמונה מגוגל. הכל היה שקר. הסיפור הזה יכול להיות הסיפור של כל אחת. הוא מכר לי סיפורים, שקרים, חלום, ונשאבתי לזה. חשוב לי שאני אהיה האשה האחרונה שהוא פגע בה".

לאחרונה הגישה מירב חן תלונה במשטרת ישראל על הונאה.

ממשטרת ישראל נמסר: "עם קבלת התלונה במשטרה נפתחה חקירה שעדיין מתנהלת בימים אלו. מטבע הדברים איננו מפרטים אודות חקירות מתנהלות, אולם נציין כי נמשיך לחקור את המקרה במטרה להגיע לחקר האמת".

דודי טריקי דחה את הטענות על הונאה ומסר כי איננו מתכוון לענות, לבד מכך שהוא רצה להתחתן ושיום לפני כן החליטה מירב חן לבטל הכל.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

12 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אוף אוף אוף!!! איזה מצב נוראי להיות בו. אבל אל תאבדי את האמונה יקירה. יש גם טובים בחוץ, סבלנות והאחד הראוי יגיע אלייך

  2. אבי

    איך הצלחת לעשות לעצמך את זה מה לא מבינה שלא מכירים בפייסבוק ?!אני פנוי ואני חמוד

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תחפשו אהבה אמיתית במקום קוביות בבטן וכסף .שום דבר לא שווה בלי אהבה .

  4. אסי

    זה סופם של בחורות שמחפשות כסף וממון היא לא אהבה אותו אלה את הכסף

  5. אלונה

    הגבר רצה להתחתן והיא ביטלה את החתונה !
    משהו אצלה לא אמין וכמובן רק את הצד שלה אנחנו שומעים .
    ולמטבע 2 צדדים .

  6. יניב

    עם כל הכבוד, להסכים להינשא אחרי 3 חודשים לא עושים גם כשיש אהבה ענקית. יש מה לומר בזכות תועלת מבחן הזמן. להכיר את האדם טוב יותר, לא רק כלכלית אלא בכלל יותר לעומק. מה שלמדה הגברת זה לא שעליה לא לבטוח בגברים ככלל אלא שגם לה יש אחריות להכירם לאורך זמן.

  7. אלעד

    יש סיפור מפורסם בגמרא שלפי שמו של האדם ניתן לדעת את מהותו – וכן אירע כמעשה הזה לרבי יהודה ורבי יוסי ורבי מאיר, שהלכו שלשתם בדרך והגיעו ערב שבת לעיר אחת ויתארחו בבית איש אחד וישאלוהו מה שמו.

    ויאמר להם: "כידור."

    ויפקידו אצלו רבי יהודה ורבי יוסי כיסיהם. והלך רבי מאיר והטמין כיסו בבית הקברות.

    וישבתו עמו וישכימו ביום ראשון ללכת לדרכם. וילך רבי מאיר וימצא את כיסו.

    ויאמרו לו רבי יהודה ורבי יוסי, לכידור: "‏תן לנו כיסינו."

    ויאמר להם: "לא הפקדתם אצלי מאומה."

    ויתחננו לו ויאמרו שיקח מקצת הממון ויתן להם מקצתו, ולא יכלו עמו בשום פנים. ותקצר נפשם למות, ויתעצבו האנשים ויאמרו לרבי מאיר: "מפני מה נמנעת להפקיד כיסך אצלו?"

    ויאמר להם: "כששאלנו מה שמו ואמר לנו כידור, אמרתי: 'כי דור תהפוכות המה בנים לא אמון בם' [דברים לב, כ]‏, ואירא ולא נתתי לו כיסי."

    אמרו לו: "מפני מה לא הודעתנו?"

    ויאמר להם: "מפני שלא נתברר לי דבר זה, אלא עבר בלבי כמו ספק."

    וילכו וישכרו בית. ויבקשו מכידור, שילין עמהם, אולי יפייסו אותו ויתן להם קצת ממונם. ויבוא אליהם בלילה, והוא אכל נזיד עדשים ולא רחץ ידיו. ויסתכלו בידיו וראו בהן עדשים. ויקם אחד מהם וילך לבית כידור ויאמר לאשתו: "אמר לך בעלך, שתתני לו הכיסים שנתן לך ערב שבת. וזה לך האות, שאכלתם נזיד עדשים."

    ותכר האות ותתן לו ממונם. ויבוא אל חבריו שמח ויודיעם.

    וכידור לא ידע מאומה. וישכימו בבוקר וילכו לדרכם.

    ויבוא כידור אל ביתו, ותגד לו אשתו: "בא אלי איש אחד באות כך וכך ונתתי לו הכיסים."

    ויקצוף מאד כידור על אשתו ויוצא חרבו ויהרגה.

  8. בייביפייס

    הנורה הראשונה שהיתה צריכה להידלק לך , זה בזמן שישבת איתו בדייט והיו לו המון טלפונים
    ושהוא משחק אותה מוכר וקונה מולך, בדייט..
    הזהרו מרברבנים בנות! אל תאמינו לאלו שמראים לכם שיש להם רכוש..אחד שבאמת יש לו לא ישב איתכם בדייט/ עבודה
    תאמינו לי.
    בהצלחה לך מירב
    פעלת נכון.

  9. מתוקה שמבינה את החיים

    אני לא שופטת אותך אבל נורות היו צריכות להידלק לך אחרי יומיים שלקח אותך לקנות מרצדס.טיפ: לא מוכרים דירה כל כך מהר בשום מקרה עד כמה וכמה שאת חד הורית. אפשר לשכור נכס ולהשכיר נכס . בהצלחה בבחור הבא ושימרי על ליבך ורכושך

  10. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה יכול להיות יותר ברור מבן אדם שהשם שלו זה דוד "טריקי"!!!!!

  11. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    וואו מזעזע! !!! בהצלחה לבחורה ומזל שלא נמכרה הדירה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר