אייל רביד. צילום: אבי רוקח

משלמים ללקוח: רשת ויקטורי החזירה ללקוחות כחצי מיליון שקל

המנכ"ל, אייל רביד: "לא נשלם עמלות למועדונים חיצוניים. את הכסף הזה, החזרנו ללקוחות"

פורסם בתאריך: 23.1.19 13:26

רשת ויקטורי החזירה השבוע כ-500 אלף שקל ללקוחותיה הנאמנים, בשיתוף פעולה עם ישראכרט. מקבלי כספי ההחזר הם יותר מ-2,000 לקוחות מועדון האשראי של הרשת, שהיו זכאים להטבה. חלוקת הכספים התאפשרה לאור התחייבות הרשת להחזיר לכל חבר מועדון בסוף כל רבעון זיכוי על סך 200 שקלים וזאת – בתנאי לרכישות בגובה 4,500 שקל במהלך הרבעון החולף שהם בממוצע 1,500 שקל בחודש. כך, לדוגמה, סל הקניות הממוצע למשק בית בישראל הוא 400 שקל בשבוע וההחזר משקף 4.5 אחוזי הנחה על כל הרכישות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ב"וקטורי" הסבירו כי בנוסף להטבה זו, המצטרפים למועדון כרטיסי האשראי של הרשת מקבלים 130 שקל שמורכבים מ-50 שקל מתנה לרכישות ברשת במעמד ההצטרפות, ועוד 80 שקלים זיכוי ברשת לאחר ביצוע עיסקאות בסך 500 שקל ומעלה.

ברשת ויקטורי מבהירים כי כי הצפי לשנת 2019 הוא להגיע ל-50 אלף מחזיקי כרטיס אשראי ויקטורי. המשלמים באשראי ייהנו גם ממבצעי cash back וזאת, בנוסף למבצעי העומק הקיימים ברשת עבור מחזיקי אשראי ויקטורי.

בפועל ומניתוח סלי הקניות של חברי האשראי, עולה כי לקוחות כרטיס אשראי של ויקטורי נהנים מכ-10 אחוזי הנחה ממוצעת בכל קניה, בהתאם לסל ההקניה של הלקוח. מניתוח זה עולה עוד שהפער בין ההנחה שמקבל לקוח מזדמן לבין לקוח אשראי, עומד החודש על 12 אחוז ואילו מול חברי מועדון הלקוח הפער עומד על שמונה אחוזים.

מנכ"ל הרשת, אייל רביד אומר: "בסוף הרבעון השני של 2017 דיווחנו על סיום ההתקשרות עם מועדוני האשראי הגדולים. הפכנו את הפירמידה ויצרנו לצרכנים הצעת ערך משמעותית יותר, שבאה לידי ביטוי בהנחה גדולה יותר מזאת של מועדונים אלה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר