אללי אדמאסו. צילום: יח"צ

הח"כ לשעבר מראשון לציון הקים מפלגה ומציע: "קרוואנים לצעירים"

אללי אדמאסו, שהצהיר על התמודדות לראשות העיר וסופו של דבר חבר לדב צור, מציע פתרון למצוקת הדיור בראשון לציון

פורסם בתאריך: 21.1.19 17:41

אללי אדמאסו, תושב ראשון לציון, לשעבר חבר כנסת ויועץ ראש הממשלה לשעבר לענייני העדה האתיופית, הודיע היום (שני) כי יתמודד בבחירות לכנסת עם הרשימה החדשה שהקים, יחד עם עו"ד פרופ' מיכאל קורינאלדי: "כל ישראל אחים לשוויון חברתי".

אדמאסו הודיע לפני מספר חודשים על התמודדותו לראשות העיר ראשון לציון, אולם זמן קצר לאחר מכן הסיר את המועמדות ותמך בדב צור, שהפסיד בבחירות לרז קינסטליך. " דב לא זכה והפסיד בכבוד, אני מברך את רז קינסטליך על זכיתו ומאחל לו הצלחה בתפקידו החדש", אומר על כך אדמאסו.

כעת, עם הקמת הרשימה, ימים ספורים לאחר שהצעיר יהודה ביאדגה נורה על ידי שוטר בבת ים, מדגיש אדמאסו כי הרשימה שמה לה למטרה לסייע לכל האזרחים המוחלשים לא רק לבני העדה האתיופית. "המפלגה היא לכולם, אנחנו רוצים לעזור לעולים החדשים, לקשישים, משפחות חד הוריות, זוגות צעירים ועוד, העם צמא לשינוי ועם הידע והניסיון שלי אצליח להביא תוצאות", הוא אומר.

"ראשון לציון היא עיר נהדרת, אבל גם בעיר שלנו צריך עזרה, יש כאן הרבה עולים מרוסיה ואתיופיה, יש צעירים וקשישים ולכולם קשה לסגור את החודש, יש מה לשנות גם כאן", ממשיך אדמאסו ומוסיף: "הייתי מציע לרז קינסטליך לפזר כ-2,000 קראוונים להשכרה במקומות פתוחים ובכך לעזור לזוגות צעירים להתחיל את חייהם, זוגות רבים מהעדה האתיופית חיים עם ההורים והסבתות ומתקשים להתחיל את חייהם בצורה כזו, למען העזרה ולהם ולכלל הזוגות הצעירים זה יהיה פיתרון נהדר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר