ראשון עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, העביר היום (שני) לעובדי העירייה את אמנת השירות הפנים ארגונית, שלה תהיה מוחייבת העירייה על כל מחלקותיה.
רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון?
הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד
הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון
הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת
"עוברים יקרים, עיריית ראשון לציון בראשותי חרטה על דגלה בחזונה שירות מיטבי עבור תושביה,במסגרת מהפכת השירות שהיא חלק אינטגרלי מהאני מאמין שלי ושל הנהלת העיר החדשה", כתב קינסטליך וסיכם כי האמנה משקפת את תפיסתו לפיה "התושב הוא הלקוח".
על פי האמנה, מתחייבים עובדי העירייה לתת מענה לתושב ו"לנהוג בהגינות ובכבוד לכל התושבים, תוך חיזוק הקשר עם התושב, המבוסס על פיתחות ויחס אישי". עוד באמנה: "אנו מחייבים לנהוג ביושר, בטוהר מידות ובשקיפות, כדי לשמור על מנהל תקין ולנהוג באחריות בכספי הציבור המופקדים בידנו".
בנוסף, כולל האמנה סעיף אמינות, ובו מתחייב קינסטליך בשם עובדי העירייה "לטפל בכל פניית תושב, לתת לה מענה מקיף, מקצועי ומתאים, תוך שמירה על פרטיותו".
סעיף נוסף באמנה מתייחס לזמינות ולפיו "אנו מתייבים להיות זמינים לקבלת כל פניית תושב ותושב ולהשיב לפנייה זו בשירות אדיב, איכותי, הוגן וללא משוא פנים".
את האמנה סגר קינסטליך בחתימתו ובהצהרה: "אני מתחייב".
תגובות