מקסים
צילום: יבגני לאוקמן

מדוע הפעיל החברתי ולאד קפוסטין דורש מסגן ראש העירייה מקסים בביצקי להתנצל?

קפוסטין מאוד לא אהב את הסרטון שהעלה סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הביטחון, שאומר: "מדובר בעוד ניסיון לסחוט כותרת"

פורסם בתאריך: 17.1.19 18:38

הפעיל החברתי מראשון לציון ולאד קפוסטין, פנה היום (חמישי) במכתב לסגן ראש העירייה ומחזיק תיק הביטחון, מקסים בביצקי, בדרישה להתנצלות פומבית, בעקבות התבטאותו כלפי בעלי חניות הירקות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לפני כשבועיים העלה בביצקי בדף הפייסבוק שלו סרטון בשפה הרוסית, שבו הציג את תפקידו ואמר בין היתר: "לצערי בעלי חנויות ירקות רבים הם לא החלק הכי אינטילגנטי של עמנו או לא בהכרח עמנו".

קפוסטין ששמע את הדברים מיהר לפנות לבביצקי: "זאת אמירה שפלה שלא הייתה צריכה להיאמר. חייבת להיות התנצלות, מדובר באיש ציבור".

"אינני חולק על כך שצריכה להיות אכיפה מוגברת, בין אם מדובר בסדר, ביטחון, איכות הסביבה או כל דבר אחר", מוסיף קפוסטין, "יחד עם זאת, השאלה הנשאלת זה האם ניתנו כל הפתרונות לאותם בעלי החנויות. לפני כשנתיים פנה אלי בעל מעדניה אחד בטענה שהוא מקבל דוחות על הקטונים שהוא זורק. הפיתרון היה מאוד פשוט, פניתי למנהל אגף איכות הסביבה והוא אירגן לאותו בעל חנות יום פינוי הקרטונים. מה שנאמר על ידי מקסים לא ראוי ולא מקובל".

בתגובה אומר בביצקי כי דבריו הוצאו מהקשרם: "הגעתי לתפקיד כדי להטיב עם התושבים כדי להפוך את ראשון למקום טוב יותר, תושבים רבים פנו אלי בעקבות הלכלוך שברחוב הרצל, איומים על תושבים שמבקשים לעבור ולא ליפול מקרטונים פזורים, אבל אין דין ואין דיין. ישנה בעיה במספר מקומות בעיר, עם הירקנים שמשאירים קרטונים מפוזרים על המדרכה ולכלוך רב. יש לי אפס סבלנות לכך. כשפונה אלי אישה נכה ומספרת לי שהיא לא יכולה לעבור ברחוב, כשפונה אישה אחרי לידה עם עגלה שאינה יכולה לעבור ואומרת שכשמעירים להם נתקלים באיומים וקללות, אני לא יכול לשתוק על זה. ולאד קפוסטין מחפש כותרות. לאחר שסיים עם העץ אשוח. פרובוקציה זה שם המשחק שלו, אני מבין שקשה לו עם העובדה שהוא לא נכנס למועצה, הפסד זה משהו שקשה לכולם, אבל אני באמת ממליץ לו לחפש כותרות בעשייה ולא בפרובוקציות".

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר