עמוד תאורה שקרס בחוף הים

בעקבות הרוחות העזות: עמודי תאורה קרסו -עצים נעקרו. צפו:

בעקבות מזג האוויר הסוער: קריסת העמודים ועצים ברחבי העיר. מחזיק תיק הביטחון, מקסים בביצקי: "נערכנו לסופה מספר ימים. אנחנו עם מינימום נזקים"

פורסם בתאריך: 16.1.19 19:17

בעקבות הרוחות העזות ומזג האוויר הסוער שהחלו משעות הצהריים, דווח בראשון לציון על עצים שנעקו ממקומם, פרגולות שנשברו, הפסקות חשמל בחלקים מסוימים בעיר ואף עמודי תאורה שקרסו בחניון חוף הים. בעקבות קריסת העמודים, צוות של החברה לביטחון הגיע למקום.

לפי התחזית השירות המטאורולוגי, ממטרים רבים צפויים לרדת הלילה בראשון לציון ובכל מישור החוף, והם מלווים ברוחות חזקות של עד 50 קמ"ש.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בנוסף, דווח כי בנחלת יהודה אירעו הפסקות חשמל החל מהשעה שלוש ועד שעות הערב לסירוגין, וכן בשכונות נוספות בעיר. בשכונת כצנלסון נעקר ממקומו עץ שפונה על ידי עובדי עירייה. עצים נוספים נעקרו ברחוב טשרניחובסקי שאול וברחוב בן אליעזר קרס עץ גדול שחסם את הכביש. עוד מנזקי מזג האוויר: בשיכון המזרח נפל עץ שהפיל עמוד חשמל ומצלמה עירונית.

צפו: עמודי תאורה קרסו

עץ קרס בעקבות הרוחות

יחד עם זאת, לא דווח על הצפות, כפי שאירעו לפני כחודש בעקבות הסופה. דני גולדברג, תושב שכונת נווה ים, מספר כיצד נמנעה הפעם הצפה בשכונה: "התארגנו מספר חברים, בימים שהם שבהם יש גשם רצוף ובכמות רבה, כדי לפנות את הקולטן הסופי בככר אבני החושן. בזמן שיש גשם חזק, נסחף גזם, קרטונים, ולכלוך למקום הניקוז ואנחנו דואגים שלא יהיה חסום כדי למנוע הצפות ושלוליות ענק".

סגן ראש העירייה, מחזיק תיק הביטחון, מקסים בביצקי, מסר: "נערכנו לסופה מספר ימים, תדרכנו את כל צוות הפקחים והעובדים והעובדות בשטח, אנחנו עם מינימום נזקים ובכל תקלה הגיע צוות למקום והשתלט על כך. אני רוצה להודות מכאן לכל העובדים של החברה לביטחון, שעושים עבודתם נאמנה ביום לא פשוט ודואגים לביטחון העיר והתושבים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יושי

    מדוע אזרחים צריכים לעשות את עבודת העיריה איפה ראש העירה הרי בסערה הקודמת יצא לבחון את עבודת עובדי העיריה? לא שה צריכים שמאן דהוא יעמוד ויפקח עליהם זה כמו הסיפור ברמת אליהו עץ עץ שקרס ששייך או גדל בשטח פרטי במוקד העירוני לאחר בדיקה אמרו שהוצאה והפינוי על חשבון הדיירים לא הבנתי העיריה כן מפנה עתים בשטחים פרטים כמו שעשו ברמת אליהו? לאחר התעברותו של ראש העיר ? עם מדבר בשטח פרטי מה לראש העיר להתערב בפינוי עץ ע"ח העיריה ניהול תקין כבר אמרנו ? נו שויין הכל יח"צ יח"צ

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר