מארב: נהג משאית נתפס משליך פסולת נוזלית סמוך לשכונת מגורים

לנהג נרשם דו"ח והוא חויב לנקות את המקום. קינסטליך: "ראשון לציון לא תהיה פח אשפה לפסולת בניין"

פורסם בתאריך: 14.1.19 18:47

יחידת השיטור העירוני של משטרת ראשון לציון והסיירת הירוקה בחברה לביטחון תפסו נהג משאית השופך פסולת נוזלית בשטח פתוח במערב העיר, סמוך לשכטנת מגורים.

הנהג נתפס במהלך הסיורים שערכו פקחי הסיירת הירוקה בשטחים פתוחים, במטרה לעצור משליכי פסולת. זאת, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים, תצפיות ומארבים סמויים וגלויים בשטח. נהג המשאית שנתפס היום חזר למקום,  והחל להזרים את הפסולת הנוזלית. הפקחים תיעדו את השלכת הפסולת ולאחר מכן, ערכו בירור עם הנהג, ואז התברר כי אינו תושב העיר, וכי ככל הנראה שפך את הפסולת בשטחה של ראשון לציון כדי לחסוך את עלויות הובלת והשלכת הפסולת. לנהג נרשם דו"ח והוא חויב לנקות את המקום.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בחברה לביטחון הסבירו כי הפסולת הנוזלית עשויה להכיל צבע וחומרים רעילים שמחלחלים לאדמה ומזהמים את מי התהום. כמו כן, מלבד הפגיעה בסביבה ונוף, היא פוגעת גם בחיות הבר ובבתי הגידול שלהן.

בעקבות המקרה, ראש העירייה, רז קינסטליך, שיבח את פעילות מפקחי היחידה ואמר: "ראשון לציון לא תהיה פח אשפה לפסולת בניין. אנו משתמשים בכל האמצעים ברשותנו למגר את התופעה כך שנהגים ובעיקר בעלי החברות השונות יבינו שלא משתלם להם לעבור על החוק".

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק החברה לביטחון, מקסים בביצקי, הוסיף: "החברה לבטחון עושה שימוש גם באמצעים טכנולוגים סמויים על מנת לאתר את פורעי החוק ולשייך את הפסולת אליהם". מנכ"ל החברה לבטחון, מוטי נחמני, סיכם: "אני קורא לתושבים להתקשר ולהתריע על כל פעילות חשודה ואנחנו נבדוק את העניין".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר