חודשיים לאחר המהפך: מדוע דב צור ממשיך להגיע לבניין העירייה?

לא מעט עובדי עירייה הופתעו לראות את ראש העירייה היוצא מגיע לקומה החמישית באופן קבוע. ומה לצור עצמו ולקודמו בתפקיד מאיר ניצן יש לומר על זה?

פורסם בתאריך: 14.1.19 13:29

חודשיים לאחר המהפך הדרמטי בראשון לציון ופרישתו של דב צור מהחיים הפוליטיים, לא מעט עובדי עירייה הופתעו באחרונה לראות שהוא עדיין מגיע לבניין העירייה, כמעט על בסיס יומי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לפני כחודש, בישיבת המועצה הראשונה והחגיגית, הודיע צור בעקבות ההפסד בבחירות, כי החליט לפרוש ממעוצת העיר והעביר את השרביט לראש העירייה הנכנס, רז קינסטליך. אלא שלאחר הפרישה ממשיך צור להגיע לבניין העירייה. דבר שהפתיע לא מעט עובדים.

"בפעם הראשונה שראיתי אותו בעירייה חשבתי לעצמי שהגיע לקחת כמה דברים ולסגור את הקצוות", מספר ל"השקמה ראשון לציון" עובד עירייה ותיק, מזה 15 שנה. "אבל אחר כך ראיתי אותו מגיע יום אחרי יום, לוקח הפסקה של יומיים ושוב חוזר לעירייה. הרבה עובדים הרימו גבה, כי מה יש לראש העירייה היוצא לעשות בבניין העירייה כל כך הרבה פעמים? אני זוכר כשאחרי שדב צור ניצח את מאיר ניצן בבחירות, פעם אחת ניצן לא דרך בבניין העירייה, פשוט לא ראינו אותו".

הנוכחות של צור בבניין העירייה גררה לא מעט ספקולציות ושמועות, לפיהן הוא מדריך את חברי האופוזיציה ומנהל אותה מרחוק, בפרט על רקע העובדה שאת הפגישות מנהל צור בקומה החמישית, עם חבר האופוזיציה ציון כהן, מי ששימש כסגנו של צור. "אנשים מדברים הבלים", אומר כהן בעקבות הפנייה של "השקמה ראשון לציון", ומסביר: "יש צ'קים מהבחירות שצריך לחתום עליהם. דב הגיע לעירייה מספר פעמים כדי לחתום עליהם, זה עבור משכורות של אנשים ועוד כמה דברים שהיינו צריכים לסיים. למען האמת, דב אמר לי שלא נעים לו כבר להיכנס לבניין העירייה אבל אמרתי לו שזה שטויות. חבל שאנשים מדברים בצורה כזו".

גם דב צור מסביר כי הגיע לעירייה כדי לחתום על הצ'קים, ואומר: "הגעתי לעירייה רק בהקשר של סיום ענייני הבחירות, פשוט כי ציון כהן חותם על הצ'קים יחד איתי. חוץ מזה אני לא חייב דין וחשבון לאיש על מעשי כאדם פרטי".

ומה חושב על כך מאיר ניצן, מי ששימש ראש עירייה עד שהפסיד בבחירות לדב צור? "מה-3 בדצמבר 2008 ועד היום רגלי לא דרכה בבניין העירייה", אומר ניצן, "אדם צריך לדעת להפסיד ולתת לאחרים לעשות את העבודה".

הוא טוען שהוא מגיע לעירייה כדי לחתום על צ'קים

"לחתום על צ'קים? הוא יכול לקבוע ולחתום גם בביתו או בכל מקום אחר, שייתן לאחרים את הכבוד המגיע להם ושיעשו את העבודה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. כנראה פוסט טראומה, לא מתרפא מההלם...

    הוא לוקה בפוסט טראומה , לא מצליח לצאת מ

  2. יעקב

    טוב שהלך! ושלא ישיב את פרצופו לכאן!!
    לא אוהב בלשון המעטה, את צורת ההתבטאות שלו!

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    במקום לכתוב מה רז עושה מתעסקים בשטויות. כי כנראה אין על מה לכתוב

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הפסיד כי לא היה קשוב לתושבים .רק על זה הוא שילם. חד וחלק.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר